Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات درباره اسناد منتشر شده در خصوص ۲۰۰ لپ‌تاپ اهدایی گفت: حتی اگر فردا اخباری منتشر کنند که جهرمی قاتل بروسلی است، من باز هم با این دزدی از جیب مردم مبارزه خواهم کرد. این چیزها نمی‌تواند من را از هدفم دور کند.

به گزارش ایرنا؛ وزیر ارتباطات چهارشنبه شب در لایو اینستاگرامی خود با صراحت درباره اسناد و اخباری که این امروز درباره اهدای ۲۰۰ لپ‌تاپ و اسنادی که در این خصوص منتشر شده است گفت: تصمیم جدی داریم که خدمات ارزش افزوده را پایان دهیم، در این بین ممکن است مشکلاتی هم ایجاد شود، اخباری هم منتشر شود، ما به مبارزه ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است فردا بگویند جهرمی قاتل بروسلی است، تا شاید ما عقب نشینی کنیم، اما اصلا چنین نیست.

محمد جواد آذری جهرمی درباره اسنادی که منتشر شده است، با اشاره به این که پیش فاکتور سند قانونی به حساب نمی‌آید گفت: ماجرا از این قرار بوده که مدیر مربوطه در نهاد ریاست جمهوری نامه‌ای به شرکت همراه اول می‌زند و از آن‌ها درخواست می کند با توجه به نوسازی خدمات رایانه‌ای نهاد ریاست جمهوری، همراه اول اسپانسر شود و تعدادی لپ‌تاپ در اختیارشان قرار دهد.

وی اشاره کرد: مدیر همراه اول در جواب نامه وصولی، می‌گوید آمادگی انجام این کار را دارد اما مناسب است که شما تاییدی را از وزیر ارتباطات بگیرید که این ارتباط همراه اول با نهاد ریاست جمهوری باعث ناراحتی وزیر نشود.

او تصریح کرد: آن زمان من خارج از کشور بودم و مکاتبه‌ای با دفتر من انجام شده است، مدیر دفتر ما هم نامه را برای اقدام لازم به همراه اول فرستاده است. بنابر چارچوب‌های اداری، نامه اقدام لازم، به این معنا است که خودتان عمل کنید، منظور این نبوده که وزارت ارتباطات دستور یا درخواست برای انجام این کار داده باشد.

او در پایان افزود: ما می‌فهمیم منظور این صحبت‌ها چیست و منشا این جریانات کجاست، اما از دنبال کردن دزدی که از جیب مردم اتفاق می‌افتد، دست نمی‌کشیم و این بحثها را با جدیت دنبال خواهیم کرد. البته خواسته‌ام بررسی‌های بیشتری در خصوص لپ‌تاپ‌ها انجام شود که حتما به اطلاع شما خواهم رساند.تاکید می کنم ما هدیه‌ای باری کسی تامین نکردیم و تنها اتفاق هماهنگی بین دو دستگاه بوده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای وکیوم شکم توسط بروسلی (عکس)
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد