Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:09:53 GMT

نظام استکباری به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۳۶۴۹

نظام استکباری به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام رضا نوری چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: استکبار جهانی که در دوران ۸ ساله دفاع مقدس از تجاوز و جنایات رژیم صدام حمایت می کرد، در جنگ یمن نیز از جنایات حکام کودک کش سعودی و استفاده آنان از سلاح های ممنوعه حمایت می کند و نشان داد که انسانیت و پیمان نمی شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز هم با پایبند نبودن به پیمان خود در برجام و برقراری مجدد تحریم های ایران، نشان داد لیاقت عهد و پیمان ایران را ندارد.
حجت الاسلام نوری از ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبارستیزی در راستای تبعیت از امر رهبری یاد کرد و بر برپایی راهپیمایی باشکوه در این روز با شرکت همه آحاد جامعه تاکید کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز با اشاره به گزافه‌گویی سران استکبار، اظهار داشت: ورود تمام قد استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی، نشان دهنده قدرت ایران است.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری، جنگ امروز را جنگ تمام عیار اندیشه ها و تمدن ها دانست و افزود: اقدامات آمریکا که با بهانه حقوق بشری و مقابله با انرژی هسته ای صورت می گیرد در واقع به خاطر آن است که امروز جمهوری اسلامی حیثیت غرب را هدف قرار داده است.
سالاری با اشاره به فعال شدن دو کارگروه فرهنگی و هنری و فضای مجازی و رسانه ذیل ستاد یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح از محل میدان شهید به میدان بازرگانی بجنورد برگزار می شود.
ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 13آبان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا

دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است