Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنادی، با اشاره به پیگیری دادستان در خصوص وضعیت کودک کاری که در میان پسماندهای بیمارستانی زندگی می کرد، از احراز صلاحیت و تعیین سرپرست برای این کودک  از میان یکی از بستگانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «مهدی قنادی»  عصر امروز چهارشنبه، ۳ مهر در جمع خبرنگاران گت: چندی پیش خبری مبنی بر زندگی یک کودک کار در میان پسماندهای بیمارستانی منطقه سراب قنبر منتشر شد که واکنش و پیگیری سریع دادستان کرمانشاه را بدنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، افزود: پس از پیگیری های دادستان کرمانشاه، "ابوالفضل" که در میان پسماندهای بیمارستانی زندگی می کرد به دستور دادستان به بهزیستی سپرده شد.    قنادی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این کودک توسط ابزارآلات تیزی که میان پسماندها بود آسیب دیده بود، طی ماه های گذشته تمامی اقدامات درمانی برای وی انجام گرفت و اکنون در صحت و سلامت کامل بسر می برد.    وی یادآورشد: همچنین به دلیل فوت پدر، نبود مادر و وضعیت مالی نامناسب خانواده، بررسی ها جهت انتخاب و تعیین سرپرست برای او در این مدت ادامه داشت تا اینکه یکی از بستگان وی اعلام آمادگی نمود پس از بررسی و احراز صلاحیت نامبرده و تمایل ابوالفضل، سرپرستی به آنها سپرده شد.    مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: با پیگیری های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ابوالفضل و خواهرانش در مدارس مناسب جهت ادامه تحصیل ثبت نام شده اند.    وی در ادامه در خصوص اشتغال ابوالفضل نیز گفت: برای اشتغال این کودک به گونه ای که مخل تحصیل و تربیت وی نباشد و همچنین تامین مالی خانواده اش باشد اقدامات لازم انجام شد.    گفتنی است نظارت ها از سوی سازمان بهزیستی و دادسرا مستمرا بر وضعیت ابوالفضل و خواهرانش ادامه خواهد داشت.  

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان اربعین حسینی کانون های مساجد رژه نیروهای مسلح اردبیل دادستان کرمانشاه کودک کار نظارت بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد