Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه رونمایی از مینی‌خودرو تولید شده توسط بسیجیان، با حضور بسیجیان مشهدالرضا، چهارشنبه شب در حسینیه رزمندگان اسلام مشهد، برگزار شد.

سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: محور اساسی صحبت‌ها در هفته دفاع مقدس، دلیل بزرگداشت این هفته است؛ باید ذکر کرد که جنگ صورت‌گرفته، تدافعی بود و نه تهاجمی، زیرا جنگ را دشمنان به ما تحمیل کردند و دفاع از کشور و جهاد فی سبیل‌الله، یکی از ارزش‌های اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی، زمینه‌ای برای جهاد که یکی از ارزش‌های اسلام است، فراهم نشده بود؛ اما پس از جنگ، زمینه بروز و ظهور استعداد درونی ملت قهرمان ما برای شرکت در جهاد، فراهم شد. این همان مسئله‌ای است که دفاع مقدس را برای ما ارزشمند می‌کند. شرکت در جنگی نابرابر و اینکه چطور یک ملت در اوج محرومیت و مظلومیت، وارد جنگی شد که دشمن تمام امکانات را در اختیار داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، با اشاره به کمبود امکانات در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در همین مشهد، هنگام آغاز جنگ، از سه اتوبوس اعزامی، فقط برای دو اتوبوس اسلحه موجود بود و ما جنگ را با چنین وضعیتی آغاز کردیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 4729157

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی فرماندهی سپاه قدس هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز