Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان در این سفر با مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان و مدیر کل صدا و سیمای خوزستان به طور جداگانه دیدار کرد.

وی در این دیدارها بر اهمیت پاسخگویی به مردم در حوزه فعالیت های این سازمان اشاره کرد و گفت: فراهم کردن شرایط ایمنی در تردد یکی از موضوعات مهم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای است اما با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته در این زمینه، همچنان در این حوزه جای کار کردن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاران استفاده از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای فرهنگ سازی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد. وی اجرای ۵۰۰۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی را در دستور کار سازمان ذکر کرد و گفت: این سازمان بنا دارد تا در قالب طرح ابرار تا پایان سال جاری ۲۰۰۰ کیلومتر و تا پایان این دولت۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی را آسفالت کند.

وی با بیان این که ۹۰ درصد حمل و نقل از طریق جاده ها در کشور صورت می‌گیرد، اظهار داشت: استفاده از خودروهای ناوگان عمومی پنج برابر ایمن تر از خودروهای شخصی است. وی با اشاره به فعالیت ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس در چرخه حمل و نقل عمومی جاده ای در سطح کشور گفت: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته در اربعین حسینی امسال ۸۲۰۰ دستگاه اتوبوس کار جابه جایی زائران از چهار پایانه مرزی کشور را بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: سال گذشته ۶۵ درصد زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کردند اما با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در پایانه مرزی شلمچه و چذابه، باید مردم را از امکانات موجود در این مرزها مطلع و به استفاده از این ظرفیت ها و انتخاب این دو مرز برای تردد ترغیب کرد.

 فخاران با اشاره به این که صدا و سیمای مرکز آبادان و خوزستان ودیگر رسانه ها می توانند ظرفیت های موجود در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه را به مردم معرفی کنند، ابراز امیدواری کرد:با تمهیدات پیش بینی شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران اربعین حسینی، در اربعین امسال زائران سفرهای خوبی در پیش داشته باشند.

شایان ذکر است مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان در سفر به استان خوزستان به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زیرساخت های آماده شده در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود