Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ، گفت: اقتدار امروز کشور ما نتیجه اقدامات جهادی و حرکت‌های انقلابی است و تصمیمات عزتمندانه‌ای است که در کنار رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و توانمندی‌های علمی، نظامی و ... اتخاذ شده است که این روند باید در همه بخش‌ها جاری و ساری باشد.

اخبار سیاسی- وی افزود: راه پیشرفت و توسعه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حرکت جهادی است و ما باید با الگوبرداری از توانمندی‌های نظامی و مقاومتی که در رابطه با جنگ‌های نظامی و اقدامات منطقه‌ای داشته‌ایم در همه عرصه‌ها از جمله جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده است به صورت جهادی عمل کرده و شاهد توفیقات در این عرصه نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مدیران کشور نیز باید به صورت جهادی اقدامات مؤثر و مناسبی را برای تقویت پایه‌های اقتصادی کشور بردارند چرا که اقتصاد عرصه‌ای است که دشمن فکر می‌کند می‌تواند نفوذ کند و به کشور ما آسیب بزند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: راه نفوذ دشمن در عرصه جنگ اقتصادی است و راه مقابله با آن ایجاد رونق در تولید و توسعه صادرات است که باید به طور جدی به آن ورود پیدا کنیم. 

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت:‌ پیشرفت‌های نظامی می‌تواند الگوی خوبی برای بخش اقتصاد باشد و  با حرکت‌های جهادی در این عرصه نیز ما می‌توانیم پیشرفت‌های باورنکردنی دست پیدا کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس ایران اقتصاد جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی اکبر رنجبرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند