Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در عین حال از سکوت و بی عملی سازمان ملل در قبال تجاوزات و تروریسم اقتصادی دولت آمریکا درقبال ملت ایران و همینطور جنایات روزانه رژیم صهیونیستی در منطقه انتقاد کرد و افزود: در هر صورت ملت ایران از این مشکلات همانند مشکلات قبلی عبور خواهد کرد، ولی این ننگ در تاریخ خواهد ماند که یک دولت متجاوز با توسل به تروریسم اقتصادی علیه آحاد یک ملت، این همه جنایت مرتکب شده و سازمان ملل در قبال آن ساکت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به وضعیت شکننده منطقه افزود: امروز فلسطین در شرایط سختی است و رژیم صهیونیستی به طور روزانه به فلسطین، سوریه، لبنان و عراق تجاوز می کند و سازمان ملل در قبال این جنایات ساکت است. با ان حال این رویه باید تغییر کند و این سازمان مهم بین المللی به وظایف خود می بایست عمل نماید.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد نیز در این دیدار با تقدیر از مواضع سازنده و کمک موثر ایران به آقای "گیر او پترسون"، نماینده ویژه دبیرکل در امور سوریه؛ برای تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه و کمک به پیشرفت روند آستانه، گفت که پیشرفت های خوبی هم در یمن صورت گرفته است.

دبیر کل سازمان ملل متحد با بیان اینکه سازمان ملل بطور کامل از برجام حمایت می کنند، گفت: برجام چیزی بیش از یک توافق است، چراکه بخشی از یک قطعنامه شورای امنیت است.

وی همچنین با تقدیر از تلاشهای ایران در زمینه حل وفصل مسائل سوریه و یمن، بر گسترش همکاری سازمان ملل متحد با ایران تاکید کرد و از ابتکار جدید دکتر روحانی استقبال کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دبیر کل سازمان ملل سازمان ملل مشکلات ملت ایران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «برخورد پلیس با اندک دانشجویان یکی دو دانشگاه در آمریکا براساس قانون بوده است.»، «پلیس در این برخورد‌ها هیچ رفتارخشونت آمیزی نداشته و این دانشجویان بودند که علیه پلیس و دیگر دانشجویان خشونت به خرج داده اند.»

این روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکاست که برای آزادی فلسطین در حدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است