Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ثبت نام از داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی  www.sanjesh.org است و این آزمون در روز پنج شنبه (سی‌ام آبان ماه) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و نتایج آزمون حداکثر ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود. 

حداقل و حداکثر سهمیه دستگاه‌ها

در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی از مجموع دستگاه‌های اجرایی که موفق به اخذ تامین اعتبار لازم شده‌­اند، ۲۲ دستگاه اجرایی با ظرفیت ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر سهمیه مجوز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمون وزارت آموزش و پرورش با سهمیه ۱۸ هزار و ۹۳ نفر برای ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور در گروه معلمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دانشگاه‌­ها، دانشکده‌­­ها، مراکز علوم پزشکی  و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی با ۹ هزار ۴۱۶ نفر مجوز، بیشترین سهمیه استخدامی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین سازمان امور اراضی با ۹ سهمیه و سازمان ملی بهره‌وری با ۶ نفر دارای کمترین سهمیه استخدامی در هفتیمن آزمون استخدامی فراگیر است. 

شرایط سنی آزمون

در این آزمون حداقل شرط سن برای ثبت نام در همه دستگاه‌ها ۲۰ سال است. با این حال حداکثر شرط سن مربوط به دستگاه‌های اجرایی برای دارندگان مقاطع تحصیلی دیپلم با حداکثر سن ۲۵ سال، فوق دیپلم حداکثر سن ۳۰ سال، کارشناسی حداکثر سن ۳۵ سال،کارشناسی ارشد حداکثر سن ۴۰ سال  و دکترا حداکثر سن ۴۵ سال امکان پذیر است.

لازم به ذکر است تنها حداکثر شرط سن در مقطع کاردانی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۵ سال است. 

مواد آزمون 

مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از فناوری اطلاعات (مهارت هفتگانه ICDL )، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی‌­های عمومی است.

مواد آزمون تخصصی برای هر یک مشاغل در دفترچه مشخص شده است.

تمام سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه‌­ای با ضریب یک است. همچنین به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش درمان و آموزش پزشکی دیپلم کارشناسی درمان و آموزش ادبیات حقوق اداره کل آموزش و پرورش استان دستگاه های اجرایی سازمان سنجش کارشناسی ارشد آزمون استخدامی استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند