Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول خانه‌های بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با طرح مشکلات به‌وجود آمده از سوی مینی‌پارک‌ها گفت: متاسفانه مجوز مینی‌پارک‌ها از سوی صنف نوشت‌افزار صادر می‌شود، در حالی که مطابق قانون این پارک‌ها باید با تائید و نظارت سازمان فرهنگی شهرداری احداث شوند.

به گزارش ایسنا، هما قبادی در نشست با اعضای اتاق اصناف بوشهر اظهار کرد: تاکنون شکایت‌های زیادی از سوی خانواده‌ها در خصوص نحوه فعالیت مینی‌پارک‌ها به سازمان فرهنگی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: علاوه بر تداخل کاری مینی‌پارک‌ها و خانه‌های بازی، نبود کارشناس مرتبط با کودکان در این مکان‌ها، ایمن نبودن وسایل و مکان، استاندارد نبودن بازی‌ها و... از جمله مشکلاتی است که مینی‌پارک‌ها را غیرکارآمد کرده است.

اتاق اصناف تنها مجوز تاسیس کسب و کار را صادر کرده است

رئیس اتاق اصناف بوشهر عنوان کرد: اتاق اصناف بوشهر از دیرباز با مجموعه شهرداری در ارتباط بوده و امیدواریم این تعامل بیش از پیش صورت بگیرد.

مصطفی گراشی با بیان این‌که این اتاق تنها مجوز تاسیس کسب و کار را صادر کرده و به مسائل پس از آن نظارتی ندارد، تاکید کرد: مشکلات مینی‌پارک‌ها بررسی شده و به‌زودی با همکاری سازمان فرهنگی، این مکان‌ها را ساماندهی خواهیم کرد زیرا برای کسب مجوز باید به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مراجعه کنند.

ضرورت ساماندهی مینی‌پارک‌ها

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر با اشاره به این‌که هدف سازمان ایجاد تعامل و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و شهرنشینی است، افزود: ما می‌خواهیم پیشنهادات خود مردم را جامه عمل بپوشانیم و رضایت حداکثری مردم سرلوحه کار ماست. 

احمد بارگاهی با تاکید بر ضرورت ساماندهی مینی‌پارک‌ها افزود: در راستای جلب رضایت مردم از طرح‌ها و برنامه‌های شهروندان برای برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استقبال می کنیم. 

گفتنی است این نشست با حضور سرپرست و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر و رییس و اعضای اتاق اصناف بوشهر و با محور بررسی زمینه های همکاری و تعامل بیشتر برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان برگزار شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرداری بوشهر اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره