Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان کارگران هپکو در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه دستگاه های هپکو نیاز به بروز رسانی دارد، گفت: این اظهارات بهانه است و در حقیقت عزم جدی برای کار دوباره وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدتی است که موضوع ورشکستگی هپکو و اهلیت نداشتن سهام دار و هیات مدیره آن مطرح شده است و در حالیکه کارگران راه حل فعلی هپکو را بازگرداندن موقت این شرکت به دولت می دانند، سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران به فرسوده بودن دستگاه های این شرکت اشاره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  به گفته ربیعی مشکل فعلی هپکو این است که منبعی وجود ندارد که بتواند از تولیدات هپکو استفاده کند و راه حل را در به روز رسانی تجهیزات شرکت معرفی می کند. او معتقد است در این شرایط فعلی، هپکو خریداری ندارد.   بیشتر بخوانید:

پیشنهاد کارکنان، بازگشت موقتی هپکو به دولت است/ آزادی کارگران بازداشت شده خواسته اصلی اهالی هپکو

با این حال سیدامیر میرناصر، یکی از نمایندگان کارگران هپکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو و در واکنش به این اظهارات ربیعی گفت: به نظر ما این اظهارات بهانه است.

وی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه دستگاه‌های هپکو فرسوده هستند و مشکل شرکت عدم تولید آن است، افزود: در حقیقت عزم جدی برای کار دوباره شرکت وجود ندارد.   گفتنی است، کارگران راه حل‌هایی برای رونق دوباره تولید در هپکو دارند و آن بازگرداندن شرکت به صورت موقت به دولت است.   

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هپکو اعتراضات کارگری کارگران هپکو سازمان خصوصی سازی سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیپلمات ارشد اروپایی گفت تنها راه برقراری صلح در اوکراین، توقف حمایت‌های تسلیحاتی غرب است.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هر فرمول صلحی در مناقشه اوکراین به قطع حمایت‌های تسلیحاتی غرب از کی‌یف ختم می‌شود.

این سخنگو به اظهارات «جوزپ بورل» مسؤول روابط خارجه اتحادیه اروپا واکنش نشان داد که گفته بود بدون حمایت‌های تسلیحاتی غرب، اوکراین ظرف مدت ۲ هفته تسلیم خواهد شد.

زاخارووا در واکنش به این گفته بورل در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک اعتراف عالی! تمام بحث «فرمول صلح» هم همین است: پایان محموله‌های تسلیحاتی غرب برای دولت اوکراین.»

بورل پیش‌تر گفته بود: «می‌دانم چطور جنگ اوکراین را تمام کنم. من می‌توانم این جنگ را در چند هفته تنها با قطع کمک‌ها به پایان برسانم. اگر کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین را قطع کنم، این کشور نمی‌تواند مقاومت کند. آنها تسلیم می‌شوند و جنگ به پایان می‌رسد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم