Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:42:16 GMT

تخصیص پست به کلیه کارکنان قراردادی پیام نور

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۴۹۴۱

تخصیص پست به کلیه کارکنان قراردادی پیام نور

مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور بااشاره به اندازی سامانه های جدید دانشگاه اظهار داشت: بر این اساس به اعضای قراردادی پست تخصیص می یابد و این کار برای ارتقاء شغلی همکاران قراردادی نیز بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حاجی محمد علی مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز پیام نور اصفهان ضمن بیان این مطلب، بااشاره به راه‌اندازی سامانه های جدید دانشگاه اظهار داشت: یکی از وظایف هر مدیری در پست سازمانی خود پیشبرد اهداف سیستم به بهترین شکل ممکن است، و با راه اندازی سامانه های جدید درامور مختلف و موارد گوناگون صرفه جوئی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در راستای اصلاح ساختار اداری و تفویض اختیار به استان ها در امور اداری گفت: این برنامه در چند مرحله انجام خواهد گرفت که بخشی از آن انجام شده است.

حاجی محمد علی همچنین ارتقاء شغلی همکاران غیر هیات علمی و ساماندهی منابع انسانی خبرداد و گفت: براین اساس  اعضای قراردادی پست تخصیص می یابد  و این کار برای ارتقاء شغلی همکاران قراردادی نیز بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور ایلام مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر