Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی،در رقابتهای 16/1 نهایی جام حذفی فوتبال روسیه دو تیم زنیت  سن پترزبورگ و ونسی به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 1و به سود تیم زنیت به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم تیم زنیت به دلیل مصدویت در ترکیب این تیم حاضر نشد.

در رقابتهای 16/1 نهایی جام حذفی فوتبال اوکراین دو تیم المپیک دونستک و کرمین کرمنچوک با هم دیدار کردند و این دیداردر نهایت با نتیجه 3 بر ص2 و به سود تیم المپیک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونستک 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و موفق شد یک پنالتی برای تیمش بگیرد و در دقیقه 81 نیز یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.

در رقابتهای 16/1 نهایی جام حذفی فوتبال کرواسی تیم های واراژدین و رواس به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 و به سود تیم واراژدین به پایان رسید.

مهدی مهدی خانی مهاجم ایرانی واراژدین 86 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

هفته سوم سوپرلیگ فوتبال ترکیه با دیدار دو تیم استانبول اسپور و پازار اسپور و با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم استانبول اسپور به پایان رسید.

الهییار صیادمنش  مهاجم ایرانی تیم استانبول اسپور برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت.و 67 دقیقه بازی کرد.

در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال آلمان دو تیم روت وایس اورهازن و هال ترن به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر1 و به سود تیم روت وایس به پایان رسید.

دنیل داوری گلر ایرانی-آلمانی تیم اورهازن در ترکیب 18 نفره تیمش هم حضور نداشت.

هفته سوم لیگ برتر انگلستان دو تیم برایتون و استون ویلا با هم دیدار کردند و این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 1 و به سود تیم استون ویلا به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش در ترکیب تیمش برابر استتون ویلا حضور نداشت و از لیست 18 نفره این تیم کنار گذاشته شده بود.

در رقابتهای 16/1 نهایی جام حذفی فوتبال بلژیک دو تیم روپل بوم به مصاف هم رفتند که این دیار در نهایت 3 بر2 و به سود تیم شارلوا به پایان رسید.

کاوه رضایی و علی قلیزاده دو بازیکن ایرانی تیم شارلوا از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشتند.

کاوه رضایی زننده 2 گل شارلوا در دقایق 31 و 84 بود. علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی این تیم گل دوم بازی را در دقیقه 50 به ثمر رساند.

2 گل تیم بوم نیز در دقایق 41 و 88 حاصل شدند.

تیم شارلوا با این پیروزی خارج از خانه راهی مرحله بعدی جام حذفی بلژ‌یک شد.

 

در رقابت های یک شانزدهم نهایی جام حذفی بلژیک دو تیم یوپن و رویال کاپلن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 5 بر 3 و به سود تیم یوپن به پایان رسید.

امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی دو ملی پوش ایرانی یوپن از ابتدا در ترکیب اصلی تیمشان حضور داشتند.امید ابراهیمی اولین بازی خودش برای این تیم را انجام داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهاب زاهدی مهدی مهدی خانی الهیار صیادمنش دنیل ارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهمات یک ذهن افراطی

رمانتیسم روشنفکر ایرانی عارضه‌ای است که روشنفکر فکر می‌کند که فهم بالاتری از جامعه دارد؛ اما در عمل جز همین آشفتگی فکری و مشتی کلیات که به درد کسی نمی‌خورد غیر از اداهای روشنفکری، رویکرد شاهزاده تا تاج‌زاده نشان می‌دهد که روشنفکر ایرانی بعد از حدود ۲۰۰ سال دستش خالی است، جز اینکه تلاش می‌کند آشی بار بگذارد که هر چیز اضافه خانه را در آن بریزد. مهدی نصیری چیز تازه‌ای نگفته، بلکه ۲۰۰ سال آشفتگی روشنفکر ایرانی را دوباره با دو کلمه شاهزاده و تاج‌زاده روایت و توصیف کرده است. اتفاق خاصی، نیفتاده فقط روشنفکران ایرانی مشغول کار هستند.  

به گزارش ایسنا، روزنامه صبح نو در شماره امروز خود نوشت: سخنان مهدی نصیری در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی واکنش برانگیز شده است. او در این مصاحبه از ضرورت اتحاد اپوزیسیون جمهوری اسلامی سخن گفته؛ یعنی اتحاد شاهزاده با تاج‌زاده. جمهوری‌خواهان با هواداران سلطنت. این سخنان چندان قابل نقد نیست، نه از آن باب که سخن بسیار دقیق و فکر شده‌ و ایده‌ای است که از عطاری هیچ‌کس جز عطاری نصیری نمی‌توانسته بیرون بیاید، نه از تاج‌زاده که از شاهزاده تا مسیح هم نتوانستند چند ماهی دور یک میز بنشینند و امروز به یکدیگر فحش‌ می‌دهند. بنابراین امتناع این ایده از روز روشن‌تر است. و باز نه جای تعجب که نصیری چنین سخنانی را بر زبان رانده که جای تعجب نیست؛ چراکه مسیر هر فرد رادیکالی، افتادن در چرخه رادیکالیسم است. 

بنابراین مدعای مطلب حاضر نه نقد این سخن نصیری که نقد روشنفکرانی است که در ۲۰۰ سال اخیر قدمی به جلو برنداشتند و همچنان اسیر توهم‌اند. توهمی که باید آن را توهم انفکاک از جامعه و بیگانگی با انسان ایرانی نامید. 

دوباره باید مسیر طی شده و جریان روشنفکری ایرانی نقد شود که امروز مهدی نصیری در این نحله خود را قرار داده است. نقد روشنفکران نه از باب غرض با این جماعت، بلکه از فرط بیگانگی است که با جامعه دارند و رؤیاهایی که این‌ها در دویست سال اخیر به جای فکر، ایده و اندیشه پیشرفت به‌عنوان جنس بنجل به مردم ایران فروخته‌اند و به جای پیشرفت و توسعه برای مردم ایران، وضعیتی ایجاد کردند که بعد از دویست سال دوباره ایده بازگشت به وضعیت دویست سال گذشته را تئوریزه می‌کنند.

روشنفکر ایرانی ۲۰۰ سال است که اسیر این توهم است، از مردم سخن می‌گوید؛ اما فهمی از مردم ندارد. روشنفکر ایرانی که علیه سلطنت شورید و امروز دوباره به سلطنت رسیده است. زمانی مخالف شهر بود و زندگی در روستا را تئوریزه می‌کرد و امروز مقلد غرب و مدرنیته شده است. 
این موجود ناقص‌الخلقه در عرصه فکری ایران باید پاسخگو باشد که چگونه با همه ادعای روشنفکری خود و تحقیر جامعه از تولید یک ایده هم عاجز مانده و امروز مهدی نصیری بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که عمری به آنان فحش داده و نان فحش دادن به آنان را سر سفره خود برده است.
رمانتیسم روشنفکر ایرانی عارضه‌ای است که روشنفکر فکر می‌کند که فهم بالاتری از جامعه دارد؛ اما در عمل جز همین آشفتگی فکری و مشتی کلیات که به درد کسی نمی‌خورد غیر از اداهای روشنفکری، رویکرد شاهزاده تا تاج‌زاده نشان می‌دهد که روشنفکر ایرانی بعد از حدود ۲۰۰ سال دستش خالی است، جز اینکه تلاش می‌کند آشی بار بگذارد که هر چیز اضافه خانه را در آن بریزد. مهدی نصیری چیز تازه‌ای نگفته، بلکه ۲۰۰ سال آشفتگی روشنفکر ایرانی را دوباره با دو کلمه شاهزاده و تاج‌زاده روایت و توصیف کرده است. اتفاق خاصی، نیفتاده فقط روشنفکران ایرانی مشغول کار هستند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش