Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:17:59 GMT

نشست هم اندیشی مسئولین ورزش بانوان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۵۱۷۱

نشست هم اندیشی مسئولین ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،علیرضا نصری فرماندار قشم در این جلسه اظهارداشت: دوران دفاع مقدس دوران غرور آفرین و تاریخ سازی برای ایران اسلامی را دربرداشت.

وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته ای است که جایگاه بانوان نقش اش دراین هفته بی بدیل و ماندگاراست و زنان جامعه ما با تاسی از حضرت زینب(س) در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدندو نقش غرور آفرین و بسیار مثبت و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه یگانه مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری در این نشست بیان داشت: برای اینکه مطالعه کردن برای خانواده ها و زنان دارای اهمیت شود باید ایجاد فضا و کیوسک های شهرداری برای مطالعه در سطح استان جزء اولویت های شهری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه دراینکه در 6ماهه دوم سال آب و هوای بسیار خوبی در استان وجود داردباید با برنامه ریزی دقیق وبه منظور معرفی و شناساندن استان هرمزگان و رقم زدن خاطرات خوب برای ورزش‌دوستان باید از ظرفیت ورزش و برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی به شکل مناسبی استفاده شود تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، نیز موفق عمل کرد.

یگانه ادامه داد: با توجه به کمبودها و مشکلات در استان در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان های استان در شرق و غرب ،شمال و مرکز فعالیت چشمگیری را انجام می دهند.

سالن های ورزشی شرق و غرب استان را تجهیز نماییم.

وی همچنین با اشاره به افسردگی بانوان در جامعه اشاره نمود وگفت: باید برای این موضوع تدبیری اندیشه شود وتوسعه ورزش در بین بانوان استان در جای جای استان حتی دورافتاده ترین نقاط نیز که این یکی از عوامل مقابله با افسردگی است و میتوان با ایجاد کلینیک های پزشکی در استان و برنامه های دیگر شادی و نشاط را در بین خانواده ها و جامعه فراهم نمود.

محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت: راهکارها و برنامه های جدیدی برای رشد و توسعه ورزش بانوان درنظر داریم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان در رشته های مختلف ورزشی به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اعزام شدند و 38مدال های رنگارنگ کسب نمودند و در مقام 21 کشوری قرار گرفتند که در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است و اپیدوارم در سومین دوره المپیاد بتوانیم پررنگ تر ظاهرشویم.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با تاکید به اهمیت ورزش همگانی افزود: همه مسئولین دست به دست هم داده ایم تا برای توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی برنامه های خوبی انجام دهیم وامیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیانجامد.

امیاری بیان داشت: استعدادهای خوبی دربین بانوان ورزشکاران در بخش ورزشهای انفرادی و تیمی وجود دارد و سعی کرده ایم در حدتوان هیئت های ورزشی را موردحمایت قراردهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برنامه ریزی هاو چشم انداز خوبی برای 6ماهه دوم در دو حوزه ورزش و جوانان انجام شده که باید وقت و انرژی بیشتری را در این مسیر بگذاریم و همه هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش استان داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه رشد فرماندار قشم مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان «شهرگاه» را فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری دانست و گفت: در نشست شهرگاه با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک، دانشگاه با بررسی تجارب بین‌المللی، موضوعاتی همچون تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و حمل‌ونقل همگانی را برای بررسی بیشتر توسط مدیریت شهری مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست شهرگاه (هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری) با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک اظهار کرد: دو موضوع با عناوین مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و مدیریت حمل‌ونقل همگانی براساس داده هایی که در سیستم وجود دارد، در این نشست مطرح شد.

وی افزود: این دو موضوع باتوجه به مشکلاتی که در اجرای آن وجود دارد، معمولاً ممکن است از دید مدیران اجرایی مغفول بماند و به خوبی به آن توجه نشود، از این‌رو اساتید دانشگاه به دلیل اینکه فراغت بیشتری در این زمینه دارند، می‌توانند به بررسی تجارب بین‌المللی و درنهایت به انتخاب موضوع مناسب بپردازند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: موضوع مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل شامل راه، پل و مترو می‌شود که بسیار هزینه‌بر نیز است و شهرداری علاوه بر ایجاد باید به تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز توجه داشته باشد.

حق‌شناس ادامه داد: موضوع حمل‌ونقل همگانی، تصمیم‌گیری براساس داده‌ها است که با کمک دانشگاه می‌تواند به خوبی در شهر اجرا شود.

وی «شهرگاه» را فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: جلسات شهرگاه موضوع‌بندی و زمان‌بندی شده است و هر موضوعی براساس تخصص دانشگاه مورد نظر برگزار خواهد شد؛ از این‌رو موضوع حمل‌ونقل در دانشگاه صنعتی، موضوع محیط زیست در دانشگاه علوم پزشکی و نشست گردشگری در دانشگاه هنر اصفهان بررسی و برگزار خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: این نخستین نشست شهرگاه با موضوع حمل‌ونقل است و می‌توان گفت که موضوعات دانشگاهی زمان‌بر بوده و سریع به اجرا نخواهد رسید، چراکه در این نشست‌ها بُعد پژوهشی نسبت به بُعد اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و به مرور زمان به سیستم حمل‌ونقل ورود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 749494

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»