Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۰هزار دانش‌آموز در استان قم نتوانستند نوشت افزار تهیه کنند که این آمار بسیار قابل تأمل است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پروش استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: کمبود مدارس و نیروی انسانی در استان قم وجود دارد و لازم است در این خصوص مجلس و دولت دنبال راه حلی برای مشکلات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید نگاه آموزش و پرورش تغییر کند، افزود: اکنون نگاه به آموزش و پروش، نگاه هزینه‌ای است و این نگاه باید به نگاه سرمایه‌ای تغییر کند، اگر نگاه تغییر ‌کند، در آموزش و تربیت دانش‌آموزان بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث خرید خدمات نیاز است که یک بازنگری و نظارت مناسب صورت گیرد تا این مدارس که اکثرا در مناطق محروم است، از خدمات مناسب آموزشی بهره ببرند؛ برخی از معلمانی که در این مدارس استفاده می‌شوند، تجربه و دانش کافی را در اختیار ندارند و این موضوع باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰هزار دانش‌آموز در استان قم نتوانستند نوشت‌افزار تهیه کنند که این آمار بسیار قابل تأمل است؛ در این خصوص اقداماتی با مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای تامین نوشت افزار این دانش‌آموزان انجام شده است که امیدواریم آموزش و پرورش نیز در این خصوص حمایت‌های لازم را انجام دهد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899007

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند