Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرماندار خمیر در جلسه سومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با حضور مدیرکل و معاونین ایشان در بندرخمیر برگزار شد،  اظهار کرد:ورزش یکی از اولویت های اصلی در کشور به شمار می رود که به دلیل درگیر بودن بخش زیادی از مردم لازم است به این مهم توجه شود.

وی ادامه داد:شهرستان خمیر در بخش ورزش یکی از شهرستان های مستعد استان هرمزگان می باشد و باید سهم اعتبارات و بودجه این حوزه متناسب با توان و ظرفیت های شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه یکی از مهمترین مشکلات شهرستان خمیر در بخش ورزشی را نبود خوابگاه برای استقبال از ورزشکاران یا تیم های غیربومی عنوان کرد و گفت:با توجه به میزبانی شهرستان خمیر در رشته های مختلف ، متاسفانه مشکلات عمده ای در این عرصه وجود دارد که شایسته ورزشکاران نیست.

وی ادامه داد:این امر سبب شده تا مسئولان حوزه ورزش در برگزاری مسابقات با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

فرماندار خمیر در ادامه به ظرفیت های سواحل شهرستان خمیر اشاره کرد و  یادآور شد:بندرخمیر در حوزه ساحل و دریا دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش‌های آبی استفاده کرد.

یکی از خواسته های جدی مردم بندرپل در حال محقق شدن است

همچنین فرماندار خمیر در ادامه ،شامگاه چهارشنبه به همراه مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان از مجموعه ورزشی بندرپل بازدید کرد.

فرماندار خمیر در بازدید از پروژه چمن مصنوعی بندرپل گفت:خوشبختانه مراحل نصب چمن مصنوعی در این مجموعه در حال انجام است و امیدواریم ظرف مدت یکماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود:داشتن امکانات با کیفیت و تجهیزات مناسب از آرزوهای دیرینه مردم بندرپل بوده که خوشبختانه پس از سال ها این امر در حال تحقق می باشد.

فرماندار خمیر از همت بلند دولت برای خدمات رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش تقدیر کرد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مجموعه خودشان خدمات خوبی را برای مردمان منطقه انجام داده‌اند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی به مردم دولت مشکلات ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد