Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@19:06:28 GMT

نتانیاهو مجددامامورتشکیل کابینه شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۵۲۳۹

رئیس رژیم صهیونیستی مجددا بنیامین نتانیاهو را مامور تشکیل کابینه جدید این رژیم کرد. ناطقان: روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر بنیامین نتانیاهو را مامور تشکیل کابینه جدید کرد.

نتانیاهو بعد از انتخابش برای این ماموریت با به میان کشیدن پای ایران گفت: باید دولت فراگیر برای مقابله با "چالش‌های ایران" تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتانیاهو اظهار کرد، اگر نتوانم دولت فراگیر تشکیل دهم ماموریت را به شما واگذار خواهم کرد. ما دولتی متحد و فراگیر تشکیل خواهیم داد.

وی از بنی گانتس، رقیب انتخاباتی خود و رئیس حزب "آبی سفید" که بیشترین آرای انتخاباتی را هم کسب کرده بود، خواست به این دولت بپیوندد.

این در حالی است که رئیس حزب آبی سفید مشارکت در دولتی به ریاست نتانیاهو را رد کرد.

گانتی در فیسبوک با اشاره به ماموریت نتانیاهو برای تشکیل کابینه نوشت، حزب آبی سفید هرگز نمی‌پذیرد به دولتی بپیوندد که نخست وزیرش احتمالا با اتهامات مهمی روبه‌رو شود.

نتانیاهو ۲۸ روز برای تشکیل دولت جدید با امکان تمدید ۱۴ روزه آن فرصت خواهد داشت.

ماموریت نتانیاهو برای تشکیل دولت جدید بعد از شکست رایزنی‌ها بین او و گانتس درباره تشکیل دولت متحد فراگیر است.

گفتنی است احزاب راست‌گرا به رهبری لیکود (حزب نتانیاهو) ۵۵ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به دست آورده‌اند در حالی که حزب آبی سفید و هم‌پیمانانش ۵۴ کرسی.

نتانیاهو از مارس ۲۰۰۹ ریاست دولت رژیم صهیونیستی را برعهده دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از این گزارش داده بودند، مذاکرات بین گانتس و نتانیاهو شکست خورده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مطلع خود گزارش داد، احتمال انتخابات سوم در اسرائیل رو به افزایش است. منبع: ایسنا برچسب ها: نتانیاهو ، مامور تشکیل کابینه ، رژیم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتانیاهو مامور تشکیل کابینه رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیش‌تر عنوان کرده‌اند.

از سوی دیگر «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد: کابینه نتانیاهو باید میان بازگرداندن اسیران، و بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی تاکید کرد: بازگرداندن اسیرانی که کابینه در هفتم اکتبر در حقشان کوتاهی کرد با وجود اهمیت موضوع جنگ ما علیه حماس، از ورود به رفح مهم‌تر است.

گانتز همچنین بیان کرد: این کابینه اگر توافقی را که اسیران را بازگردانَد و از حمایت سرویس‌های امنیتی برخوردار باشد رد کند مستحق تداوم نخواهد بود.

این در حالی است که «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

کد خبر 6091396

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم