Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش و محیط زیست این استان با بیان اینکه مقرر شد در مسیر راه‌آهن مبارکه به سفیددشت و شهرکرد یک ایستگاه نیز در مرکز استان در نظر گرفته شود گفت: برای احداث این ایستگاه هفت نقطه پیش‌بینی و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وزارت راه و شهرسازی پس از بررسی‌های کارشناسی با دو نقطه از محل‌های پیشنهادی به منظور احداث ایستگاه راه‌آهن موافقت کرد.

عباسی با اشاره به اینکه در نهایت مقرر شد انتخاب گزینه نهایی احداث ایستگاه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت و شهرکرد در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش و محیط زیست ایتان انجام شود، ادامه داد: اعضای این کارگروه با احداث ایستگاه در محل میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) واقع در ورودی مرکز چهارمحال و بختیاری موافقت کردند.

وی اضافه کرد: مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار به منظور تسریع در روند اجرایی احداث ایستگاه راه‌آهن و فاز چهارم راه‌آهن مبارکه به سفیددشت و شهرکرد به طول ۱۲ کیلومتر هرچه سریع‌تر انجام خواهد شد.

او اظهار داشت: محل مصوب برای احداث ایستگاه به داخل شهر نزدیک است و می‌تواند خدمات باری و مسافری بیشتر و بهتری را در ساعات مختلف شبانه‌روز به مردم استان ارائه دهد.

انتهای پیام/ز

احداث ایستگاه راه‌ آهن شهرکرد در محل میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال

تین نیوز

در جلسه ای که با حضور مدیر کل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن، مدیر کل سیر و حرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن اصفهان، مدیر بخش حمل و نقل مجتمع فولاد مبارکه و مدیر عامل شرکت توکا ریل برگزار شد، افزایش حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن برنامه ریزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ریل نیوز، عابدین هادی نژاد مدیرکل بازرگانی داخلی هدف از این نشست را افزایش حمل ریلی مواد اولیه به فولاد مبارکه و محصولات فولادی برای صادرات از این مجتمع ذکر کرد و گفت: موضوعات مختلفی در زمینه ارتقاء و بهبود همکاری های سه جانبه بین شرکت راه آهن، شرکت فولاد مبارکه و شرکت حمل و نقل ریلی فعال در حمل و نقل ریلی محمولات مجتمع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

هادی نژاد افزود: در این نشست عوامل موثر در سرعت بازرگانی محمولات این شرکت در مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نظارت و پیگیری لازم برای اجرای صحیح طرح قطار باری کامل، شناسایی و رفع مشکلات اجرای آن از جمله رعایت دستورالعمل های بارگیری و باربندی محصولات فولادی، حذف توقف های غیر ضروری در سطح ادارات کل مناطق و … از سوی طرفین انجام شود.

وی گفت: این جلسه گام مهمی برای تقویت همکاری های این دو صنعت است و انتظار داریم نتایج آن را در پایان سال ۱۴۰۳ در قالب افزایش حمل مواد اولیه و همچنین حمل محصولات تولیدی این مجتمع به مقاصد مختلف و رضایت مندی مشتری شاهد باشیم. در این راستا برنامه ریزی شده است حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن افزایش داشته باشد.

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن گفت: شرکت فولاد مبارکه بزرگ ترین و مهم ترین تولیدکننده فولاد کشور است و نقش کلیدی در صنعت ریلی کشور دارد. این شرکت در حمل مواد اولیه و محصولات خود در شبکه ریلی در رتبه اول قرار داشته و با حمل حدود ۷.۸ میلیون تن بار (۵.۳ هزار میلیارد تن کیلومتر) در سال ۱۴۰۲حدود ۲۱ درصد از کل حمل ریلی بخش داخلی را پوشش می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال