Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:43:42 GMT

معاملات بورس کرمانشاه ۸۴ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۵۷۲۲

معاملات بورس کرمانشاه ۸۴ درصد افزایش یافت

مدیرکل بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه طب ۶ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر حجم ۸۴ درصد افزایش یافت. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

زهرا دفتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در 6 ماه نخست امسال 4707 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 16 هزار و 649 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر حجم 84 درصد و از نظر ارزش 36 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این میزان ارزش مبادلات 48 درصد مربوط به خرید و 52 درصد مربوط به فروش بوده است عنوان کرد: تعداد شرکت‌های کارگزاری فعال در این مدت 26 مورد و تعداد شرکت‌های کارگزاری آفلاین 6 مورد بوده و 26 مورد بازرسی نیر از این شرکت‌ها انجام شده است.

دلایل مثبت های اخیر نماد بانک پاسارگاد در بورسرئیس‌جمهور به تلاطم اخیر بازار پایه فرابورس ورود کندروند صعودی شاخص بورس ادامه یافت

دفتری گفت: از ابتدای راه‌اندازی بورس منطقه‌ای کرمانشاه فعالیت‌هایی در زمینه فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ سهامداری و در مجموع آشنا کردن اقشار مختلف مردم استان با بورس، ساز و کار معاملات، نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و خرید و فروش سهام و حق تقدم انجام شده است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی در بورس برای عموم، دعوت از سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان برای فراهم کردن امکان بازدید مدیران و کارکنان از بورس و برگزاری دوره آموزشی برای آن‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با بورس برای دانشجویان، دانش‌آموزان و معلمان استان، ارائه کتاب‌های آموزشی و سی‌دی‌های آموزشی سمینارها و همایش‌های علمی انجام شده است.

وی افزود: حضور 209 نفر از عموم مردم و جهاد دانشگاهی به مدت 1463 نفر ساعت در کلاس آموزشی، حضور 31 نفر از دانشجویان رشته کامپیوتر به مدت 112 نفر ساعت در کارگاه‌های آموزشی و بازدید 14 نفر از دانش‌آموزان به مدت 28 نفر ساعت از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با اٌفت ۲۵۹۰.۴۷ واحدی به ۲,۲۳۶,۵۰۷.۹۹ واحد رسید.

همچنین از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۴۶۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۴۹,۰۵۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۷,۳۰۵.۰۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۲۴۶,۵۱۵.۱۲۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099102 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هفت پله قرمز بورس
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند