Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان روز پنجشنب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این  واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان محسوب می شود و با داشتن زیر ساخت های بسیار مناسب آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.  

علیرضا فیروزفر افزود: در شرایط کنونی وظیفه دانشگاهها ایجاد زمینه برای رشد د افکار خلاق و نوآورانه است که در این ارتباط این واحد دانشگاهی تمام بسترها را فراهم کرده در سال تحصیلی جدید یک فضای مناسب برای استقرار هسته های فناور را ایجاد و افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با شهریه دانشجویی نیز خاطرنشان کرد: یک حساب ساده نشان می دهد که شهریه دریافتی در دانشگاه آزاد و در تمامی رشته ها بسیار عدد منطق  و مناسبی است که طی چند سال گذشته افزایشی در این بخش اعمال نشده است.

این مسئول ادامه داد: در زمان حاضر به عنوان نمونه شهریه یک دانشجوی یکسال رشته علوم انسانی کمتر از شهریه یکسال تحصیل یک دانش آموز ابتدایی در یک مدرسه غیر انتفاعی این استان را شامل می شود.

وی اضافه کرد: این واحد دانشگاهی  زیر ساخت  هیا لازم را  فراهم کرده  و اگر محاسبات دقیقی انجام شود، این  سرمایه ها به نوعی کمک حال وزارت  علوم، تحقیقات و فناوری  است و  حتی به دانشجویان نیز سوبسید پرداخت می کند.

فیروزفز افزود: با کارها و برنامه ریزی انجام گرفته بزرگترین مجتمع آموزشی شمالغرب کشور واقع در سایت علامه در سال  ۹۹ افتتاح  خواهد شد که با تمامی امکانات و زیر ساخت ها و با در نظر گرفتن تمامی نیازهای دانش اموزان پذیرای این قشر خواهدبود.

وی یادآوری کرد: این مجتمع  "سایت علامه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان " با هفت هکتار مساحت و بیش از ۲۰  هزار متر مربع فضا در سه مقطع  ابتدایی، راهنمایی و متوسطه جدا از مجموع سما این واحد  دانشگاهی در سال ۹۹ افتتاح می شود.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهریه مهارت اموزی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی، کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به چاپ رسید.

مؤلف کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و از اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری به خبرنگار آنا گفت: سلول‌ها واقعیتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور، در خلقت موجودات و نشانی کم‌نظیر از عظمت خالق بی‌همتاست و شناخت هرچه بهتر آنها، وظیفه پژوهشگرانی است که در این مقوله قدم گذاشته‌اند.

سیده مهدخت مداح افزود: این کتاب، با توجه به پیشرفت این علم و نیز متناسب با تغییرات سرفصل درس گردآوری شده است.

وی متذکر شد: ۳۰ آزمون این کتاب، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که اینجانب در طول سال‌ها تدریس این درس در آزمایشگاه به دست آورده‌ام و مطالبی که در اثر مطالعه منابع خارجی و داخلی جمع‌آوری کردم، سرفصل درس آزمایشگاه زیست سلولی و مولکولی، در گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و نیز آزمایشگاه زیست سلولی در رشته زیست‌فناوری در ۶ فصل نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان