Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال سایپا در هفته هفتم لیگ برتر بانوان می‌تواند از استراحت مس رفسنجان استفاده کند و به صدر جدول برگردد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی روز جمعه پنجم مهرماه برگزار می‌شود که تیم‌های بالانشین لیگ برتر رقابت راحتی دارند و سایپای تهران می‌تواند در روزی که مس رفسنجان استراحت دارد با شکست پارس آرا شیراز به صدر جدول برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا از 5 مسابقه انجام شده 4 پیروزی و یک تساوی به دست آورده و 13 امتیاز ثبت کرده در حالی که مس رفسنجان با یک‌ بازی بیشتر و شش مسابقه و یک شکست 15 امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد. سایپا با شکست پارس آرا شیراز 16 امتیازی می‌شود و به صدر جدول برمی‌گردد.

پارس آرا شیراز نیز 3 پیروزی و 3 شکست از 6 مسابقه خود کسب کرده است. رهیاب گستر تهران که روزهای خوبی را با سرمربی تیم خود یعنی معصومه رضازاده سپری کرده این هفته در شیراز به مصاف پویندگان فجر شیراز می‌رود تیمی که از 5 بازی خود 6 امتیاز کسب کرده و در پایین جدول قرار دارد. رهیاب گستر نیز یکی از مدعیان است چون 4 پیروزی و یک شکست از 5 بازی خود به دست آورده و با یک بازی کمتر شرایطی شبیه مس رفسنجان دارد.

ملی حفاری اهواز و ستارگان دشت ورامین هم امتیاز هستند و برای ماندن در میانه‌های جدول باید حریفان خود را شکست دهند. هیئت فوتبال خراسان رضوی هم که شرایط حساسی را در هفته‌های اخیر داشته است هفته هفتم به مصاف تیم قعرنشین دریژنو فرخشهر می‌رود تا با خیالی آسوده رقابت کند.

برنامه هفته هفتم لیگ‌ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:
جمعه 5 مهرماه ساعت 11 صبح
دریژنو فرخشهر - هیات فوتبال خراسان رضوی
پویندگان فجر شیراز - رهیاب گستر تهران
نامی نو اصفهان - پالایش نفت آبادان
ملی حفاری ایران - شهروند ساری
سایپا - پارس آرا شیراز
دختران کویر مس کرمان - ستارگان دشت ورامین
مس رفسنجان استراحت دارد

هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان| نوار پیروزی‌های سایپا قطع شد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S1410,3,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول