Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:11:09 GMT

اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور در بابلسر

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۵۹۸۴

اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور در بابلسر

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور صبح پنجشنبه با اصحاب رسانه، مسئولان کشوری و استانی در بابلسر آغاز به کار کرد. رسانه، رسالت زینبی و زمینه سازی برای ظهور مهدی (عج) شعار اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور است.

حجت الاسلام اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بصیرت و قدرشناسی را از ویژگی های برجسته ملت ایران دانست و گفت: حضور آگاهانه و توام با بصیرت و احساس مسئولیت از ویژگی های شاخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیجی بودن مردم مازندران و بابلسر را از شاخص ها برشمرد و گفت: مردم استان شهدای زیادی را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است و مازندران با لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، کارنامه درخشان دارد و توانست نام نیکی را از خود در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس ثبت کند.

وی افزود: یکی از دلایل افتخار مازندران، لشکر ۲۵ کربلا است و مقام معظم رهبری نیز از این لشکر یاد کرده اند و مازندران همان گونه که در گام اول انقلاب حضور داشت، در گام دوم انقلاب نیز از هر لحاظ آمادگی دارند.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: مردم مازندران و جوانان بسیجی گوش به فرمان و امر ولی مسلمین هستند و مردم مازندران شعار می دهند که ما اهل کوفه نیستیم تا علی تنها بماند.

در این یادواره از دو مستند ناتمام شهید باغبانی و مستند گل چه پایان قشنگی دارد رونمایی می شود.

۲۲۱ شهید رسانه ای در کشور تقدیم که ۲۲ شهید از استان مازندران است.

کد خبر 4729310

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب شهید بابلسر هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد گرگان استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای رودشتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهدای رودشتی
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور