Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان امروز پنج‌شنبه، 4 شهریور در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با بیان اینکه جامعه امروز ما به رفتار، اندیشه و سیره اهل‌بیت(ع) بیش از هر چیز نیازمند است گفت: الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است.
وی با اشاره به اینکه سیره معصومان ما باید متناسب با نیاز جامعه و زمانه تحلیل و ارائه شود افزود: باید ببینیم در شرایط امروز جامعه رفتار و سیره این بزرگان چگونه می‌تواند در زندگی ما اثرگذار بوده و دردی از دردهای جامعه را دوا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به ویژگی‌هایی که حضرت زینب(س) را متمایز کرده است بیان کرد: این بانوی بزرگوار به دلیل صفات و مصادیق بارز شخصیتی و رفتاری الگو شدند.
وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) شجاعانه وارد میدان و مبارزات اجتماعی شدند تصریح کرد: ما زنان مقاوم و گنجینه‌های عظیمی از این بانوان داریم که کار چندانی برای معرفی آنها نکرده‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد بصیری شهدا همسران جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به نظر می‌رسد دردسر وام ازدواج برای مردم یکی دو تا نیست. گذشته از افرادی که درگیر ضامن و وثیقه و نوبت هستند گروهی هم در دریافت کد رهگیری، انتخاب بانک و شعبه، باطل کردن ثبت نام و… به مشکلاتی برمی‌خورند. به گزارش شهروند خبرنگار ما بیشتر بانک های شهر کرمان در دادن اعتبار به جوانان برای گرفتن تسهیلات ازدواج کم کاری می کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، مدتهاست از برج ۱۲ سال۱۴۰۲ وارد سایت میشویم برای ثبت نام وام ازدواج شهر کرمان بانک های اصلی ملی، صادرات، تجارت و ملت خیلی وصل نشدن فقط موسسه اعتباری اونم به مدت چند دقیقه لطفا پیگیری کنید. ممنون

دیگر خبرها

  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)