Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پورمیرزا گفت: هفته دفاع مقدس یک مکتب فکری و یک الگوی تمام عیار مقاومت است که عبرتها و بصیرتی تاریخ ساز برای کشور و الگویی برای سایر کشورها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسن پورمیرزا» امروز (پنجشنبه 4 مهر) در جمع مسئولان فرهنگی با بیان اینکه فرهنگ حسینی، فرهنگ احیاگر بشر امروز و فرداست، گفت: نهضتی که امام خمینی (رحمه الله علیه) در دوران دفاع مقدس ترسیم کرد ادامه نهضت حسینی بود که تاثیر عمیقی بر دنیای اسلام برای استقامت و مقاومت در مقابل زورگویان و ستمگران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هماهنگ کننده کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یک مکتب فکری و یک الگوی تمام عیار مقاومت است که عبرتها و بصیرتی تاریخ ساز برای کشور و الگویی برای سایر کشورها بود، که الهام بخش بیداری در منطقه و کشورهای مسلمان گشت که روی به اندیشه مقاومت و ایستادگی بیاورند.

 

حجت الاسلام پورمیرزا تصریح کرد: امروز کشورهای پیرامون و مسلمانان متوجه این مهم شده اند که کوتاه آمدن در مقابل خواسته های دشمنان هزینه آن بیشتر و جبران ناپذیر است که عزت اقتدار، انسانیت و فرهنگ، شرف کشور را مورد هجمه قرار می دهند و فقط آنان بفکر تامین منافع ملی خود هستند نه کشور مورد نظر.

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان افزود: مسئولان فرهنگی باید فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در جامعه و جوانان تبیین کنند تا جوانان عزیز با رشادتها و فداکاری شهدا آشنا شوند و بدانند اقتدار و عزت امروز از خود گذشتگی هزاران شهید بدست آمده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اربعین حسینی استان همدان کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی هفته دفاع مقدس مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت