Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@21:23:51 GMT

بازتاب سخنرانی روحانی در رسانه های جهان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۶۴۷۵

بازتاب سخنرانی روحانی در رسانه های جهان

به گزارش صدای ایران  ، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به سخنرانی حسن روحانی نوشت که رئیس‌جمهور ایران در طی سخنرانی‌اش آمریکا را به "تروریسم اقتصادی بی‌رحمانه" و "دزدی دریایی بین‌المللی" متهم کرده است.
 پایگاه خبری فایننشال پست با تیتر "آمریکا برای دست‌یابی به توافق با ایران باید بهای بیشتری بپردازد"، آن بخش از سخنان روحانی که در خصوص شرایط مذاکره با آمریکا سخن می‌گفت را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری راشا تودی با با تیتر "در هرجا که آمریکا قدم بگذارد، تروریسم توسعه می‌یابد" به بازنشر سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخته است.
"ایران تحت فشار آمریکا مذاکره نخواهد کرد" تیتر انتخابی خبرگزاری رویترز برای پوشش سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل بوده است. این خبرگزاری همچنین سخنان روحانی در خصوص برجام را به طور کامل منتشر کرده است.
خبرگزاری بلومبرگ نیز با اشاره به صحبت‌های حسن روحانی نوشت که ایران با وجود تحریم‌ها به مذاکره با ترامپ نمی‌پردازد.
شبکه فاکس نیوز نیز با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان نوشت که روحانی آمریکا را به تروریسم اقتصادی متهم کرده و احتمال مذاکره با این کشور را به کلی رد کرده است.
خبرگزاری صهیونیستی اورشلیم پست  با تیتر "یک اشتباه می‌تواند آتشی بزرگ را برافروزد" به انتشار سخنان رئییس‌جمهور کشورمان پرداخته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران حسن روحانی رئیس جمهور ایران دزدی دریایی بین المللی سخنرانی رئیس جمهور مجمع عمومی سازمان ملل نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد

دانشگاه ورمونت اعلام کرد سفیر ایالات متحده در سازمان ملل، دیگر در اواخر این ماه برای فارغ التحصیلان سخنرانی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه ورمونت، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل برای فارق‌التحصیلان سخنرانی نخواهد کرد؛ اقدامی که یک پیروزی برای دانشجویان حامی فلسطین محسوب می‌شود.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، دانشجویان دانشگاه ورمونت خواستار حذف سخنرانی گرینفیلد در مراسم آتی به دلیل نقش وی در وتوی چندین قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل در رابطه با غزه، شده بودند.

در روزهای اخیر تظاهرات‌های متعدد طرفدار فلسطین در دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده صورت گرفته است و معترضان خواستار توقف حمایت نظامی، مالی و دیپلماتیک ایالات متحده از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند که منجر به شهادت بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی و زخمی‌شدن بیش از ۷۷۰۰۰ نفر دیگر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی