Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@08:25:36 GMT

سردار سلامی: وضعیت پایانه مرزی مهران مطلوب است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۶۶۱۲

سردار سلامی: وضعیت پایانه مرزی مهران مطلوب است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه، بررسی وضعیت زیرساخت‌های اربعین و بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به استان ایلام سفر کرده است، در بازدید از پایانه مرزی مهران، گفت: تلاش بسیار فشرده و قوی از سوی دستگاه‌های مختلف در استان ایلام که مسئولیت خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را بر عهده دارد، در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: چشم اندازی که ما از وضعیت پایانه مرزی و مسیر ایلام به مهران مشاهده کردیم، به نسبت سال گذشته امید بخش بوده و تلاش‌های بسیار ارزشمند و خوبی صورت گرفته است.

سردار سلامی افزود: در زمینه گسترش راه‌ها و سهولت تردد و حرکت زائرین، ایجاد پارکینگ‌های متنوع، مجتمع‌های اسکان و اقامت و به منظور سهولت حرکت زائرین به سمت کربلای معلی تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده که قابل تحسین است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال تعداد زائرین اربعین بیشتر باشد، تصریح کرد: مسئولین مختلف استان هم در زمینه تامین امنیت و هم در زمینه خدمات رسانی در تلاش هستند که ظرفیت پایانه‌ها متناسب با گسترش ظرفیت جمعیت باشد و ارائه خدمات برای انتقال زائرین به سمت عراق و بازگشت آنان از زیارت به نحو مناسبی صورت پذیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلامی اربعین حسینی مرز مهران زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند

اکبر قایمی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نقده گفت: هم اکنون تالاب‌های این شهرستان به جز تالاب یادگارلو به طور کامل آبگیری شده و از لحاظ پوشش گیاهی برای لانه‌سازی و زادآوری و امنیت موجود و تغذیه از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: امسال ۳ میلیون مترمکعب آب برای احیای تالاب طالقان رهاسازی شده و آبگیری تالاب‌های سولدوز، دورگه‌سنگی و گرده قیط و ممیند این شهرستان نیز در حال انجام است.

قایمی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط این تالاب‌ها و احیای کامل آنها، شمار زیاد از پرندگان آبزی و کنارآبزی مهاجر و بومی امسال در تالاب‌های این شهرستان جوجه‌آوری کنند و در فصل پاییز نیز میزبان خوبی برای پرندگان مهاجر باشند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نقده با بیان اینکه هم اکنون تالاب سولدوز هم به طور کامل آبگیری شده،  در ادامه گفت: آبگیری این تالاب با توجه به اینکه همجوار پارک ملی دریاچه ارومیه و در مسیر مهاجرت پرندگان قرار دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران