Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:29:34 GMT

مفاخر پزشکی شهر کرمانشاه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۶۷۲۱

مفاخر پزشکی شهر کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهر کرمانشاه صبح امروز پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

محمود رضا مرادی در این آیین اظهار داست: عوامل زیاد از جمله موقعیت جعرافیایی، درآمد و ... در توسعه یک کشور دخیل هستند اما بیشترین چیزی که موجب پیشرفت و توسعه می شود نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اگر نیروهای انسانی مورد آموزش های لازم قرار بگیرند به سرمایه های انسانی تبدیل می شوند که این امر بدون شک مهم ترین عامل پیشرفت هر جامعه است.

این مسئول خاطر نشان کرد: خوشبختانه همه نیروهایی که در دانشگاه ها آموزش می بینند سرمایه های کشور هستند و پزشکان از آنها فارغ نیستند.

وی با بیان اینکه فاصله سطح پزشکی ایران با سایر کشورها زیاد نیست، گفت: امروز شاهدیم پزشکان ما در کشورهای خارج کرسی های پزشکی آن کشور را فتح کرده اند و هنگامی که به کشور برمی گردند بیماران جهت درمان از کشورهای خارج به آنها رجوع می کنند.

مرادی تاکید کرد: ما باید این سرمایه ها را حفظ کنیم و برای آنها ایجاد انگیزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: به لحاظ تحقیقاتی دانشگاههای کشور ما رتبه ۱۶ را در دنیا به خود اختصاص داده است که درصد بالایی مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

درمان رایگان بیماران در هفته دفاع مقدس

این مسئول ادامه داد: در شرایطی که هجمه هایی به جامعه پزشکی می شود برگزاری مراسمات تقدیر از مشاهیر و بزرگان جامعه پزشکی نشان می دهد که مسئولین بصیر هستند و قدر پزشکان را می دانند.

مرادی ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس، زلزله، سیل و ... پزشکان نقش بسزایی ایفا کردند و می توان گفت اگر زحمات آنها نبود به خیلی از موفقیت ها دست نمی یافتیم.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال چند تیم پزشکی در مناطق مختلف استان به صورت رایگان به درمان بیماران مشغول هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: پزشکانی که امروز از آنها تقدیر شد از جمله دکتر فتاح فرخی، دکتر معصومعلی معصومی و  دکتر محسن امامی آل آقا سالها خدمات شایسته ای را به مردم استان داشتند.

وی افزود: ۲ بیمارستان کرمانشاه با همکاری دکتر فرخی بنا شد و دکتر معصومی نیز از مفاخر کشور است و زحمات ایشان بر کسی پوشیده نیست و بیمارستان قلب کرمانشاه و بخش جراحی قلب را راه اندازی کرد.

این مسئول گفت: دکتر معصومی همچنین در امور سیاسی و اجتماعی و ارتقاء فرهنگ سلامت مصاحبه های موثری را با اصحاب رسانه دارند.

مرادی دکتر آل آقا را منشا خیر و برکت برای دانشجویان استان دانست و بیان داشت: این استاد بزرگ تا کنون آزمایشگاه های زیادی در دانشگاه علوم پزشکی تاسیس کرده است.

کد خبر 4729358

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد گرگان استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران