Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از مسیر راه آهن میانه- اردبیل گفت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از فایناس داخلی و ۱۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه برای تزریق به این پروژه عظیم در نظر گرفته شده تا پیمانکاران با انگیزه بیشتر بتوانند پروژه را در زمان مقرر به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دولت اعتباراتی را از محل اوراق مشارکت نیز در نظر می گیرد افزود: البته در سفر رییس جمهور به استان تامین کسری اعتبار برای این پروژه را پیشنهاد می کنیم و امیدواریم مردم استان در دهه فجر ۹۹سوت قطار را در اردبیل بشنوند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه نباید در اجرای این پروژه وقفه ایجاد شود گفت: تمامی گارگاه ها در این مسیر فعال هستند و با تزریق اعتبار جدید قطعا با انگیزه بیشتر تلاش ها شبانه روزی می شود.

او حضور مسوولان در این پروژه را مایه دلگرمی عوامل اجرایی پروژه راه اهن میانه- اردبیل بر شمرد و گفت: حضور مسوولان در این پروژه و بازدید از مسیر و اهمیت دادن به مساله موجب دلگرمی و افزایش انگیزه جهت تکمیل پروژه در برنامه زمان بندی می شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه در آینده نزدیک از محل ایستگاه اصلی به سمت میانه عملیات ریل گذاری انجام می شود تصریح کرد:مناقصه خرید ریل و نصب آن در هفته های گذشته انجام شده و در آینده نزدیک عملیات ریل گذاری از سوی برنده مناقصه شروع می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه راه آهن میانه - اردبیل یک سال است شدت گرفته است گفت: این پروژه از سال ۸۴ آغاز شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی کل طرح۵۷درصد است و طبق برنامه زمان بندی باید در دهه فجر ۹۹به بهره برداری برسد.

بهنام جو با بیان اینکه تا کنون برای این پروژه بیش از ۹۵۰میلیارد تومان هزینه شده است افزود: برای تکمیل این پروژه نیز بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم است که با تلاش مضاعف مسوولان و حسن توجه به این پروژه عظیم این مبالغ نیز تامین می شود.

او گفت: با پیگیرهای شبانه روزی فاز اول ایستگاه اصلی قطار در اردبیل که با معماری و فضا دهی منحصر به فرد انجام می شود با پیشرفت مناسب تا پایان سال به بهره برداری می رسد و نصب شیشه ها و نازک کاری این ایستگاه در شرف انجام است.

این مسوول افزود: مردم باید با امید به آینده بیشتر آرامش داشته باشند و تکمیل پروژه راه آهن اردبیل که آرزوی دیرینه آنهاست در سال آینده به واقعیت می پیوندد.

استاندار اردبیل گفت: امسال ۶۰ کلیومتر به میزان راههای چهار بانده و دو بانده افزوده می شود و اعتبار عمرانی استان اردبیل نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیر دارد و در حال حاضر۷۰۰کیلومتر از راه های استان دارای ردیف اعتبار ملی است.


اکبر بهنام جو در ادامه افزود: اولویت اصلی ما در حوزه عمرانی آب و راه است که با تلاش و هماهنگی همه عوامل در۲۴۰۰محقق می شود.

انتهای پیام/ع

سوت قطار اردبیل در سال 99 به صدا درمی آید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

۵ مرد سلبریتی که به باور متخصصان به گونه هایشان فیلر تزریق کرده‌اند 

چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟


روایت سلن دیون از بیماری سختش


انسان از چه سنی «پیر» است؟


تبلیغات عجیب در اینستاگرام که اعصاب برای مردم نگذاشت


قابی تازه از دانیال حکیمی و پسرش که وایرال شد


فرزند شما به خاطر این نشانه‌ها، یک نابغه است
چنار ۸۰ساله‌ای که در دل ساختمان ۵طبقه زنده ماند


استایل شیک بازیگر سریال فاصله‌ها در یک کنسرت


عکسی از یک نوشته بامزه در باشگاه مردانه


عکس خاص و متفاوتی که یک معلم منتشر کرد


عکس احساسی که از شبنم قلی‌خانی پربازدید شد


عکس این پارک در تهران، سوژه کاربران شد


فال روزانه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳


تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش پول ایران


محور کندوان یکطرفه شد
استایل بازیگر «تمساح خونی» در مشهد جلب‌توجه کرد


پنج نکته درباره سریال خبرسازی که پخش آن در ایران ممنوع شد


آتش‌سوزی شدید در خانه های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم(ع) گیلان
خبر تازه فراجا برای خودروهای تک پلاکه

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه