Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم فولادی وضعیت آماده‌سازی رشته‌های حاضر در سیزم (بازی‌های ارتش‌های جهان) را در آستانه شروع این رقابت‌ها تشریح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره آماده سازی و اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات ورزشی ارتش‌های جهان (سیزم) گفت: یکی از موضوعاتی که خیلی از وقت ما را پر کرده، مسابقات سیزم است که هر سال کلیه ارتش‌ها در یک رویداد مهم جهانی جمع می‌شوند و به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات امسال نیز به میزبانی شهر ووهان چین و در ۳۰ رشته برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ رشته ورزشی در مسابقات شرکت می‌کند.

وی به اعلام آمادگی ارتش برای اعزام تیم بوکس ارتش به مسابقات سیزم به عنوان پانزدهمین رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: پیشنهاد کردیم تیم بوکس ارتش هم در این رقابت‌ها شرکت کند که این موضوع در گرو موافقت شورای عالی ورزش نیروهای مسلح است. یکی از اهداف برگزاری مسابقات قهرمانی ارتش در هفته دفاع مقدس برای آماده سازی جهت حضور در سیزم است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به آماده‌سازی و اعزام پنج رشته ورزشی چتر بازی، دوچرخه سواری، والیبال، نجات غریق و تیروکمان توسط ارتش اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این پنج رشته نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرتیپ دوم فولادی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این بود که از حضور کارکنان پایور، وظیفه وکارکنان عضو ثابت و فعال بسیج بهره ببریم. اردوهای آمادگی برخی رشته‌ها انجام شده و نفرات بعد از چهار، پنج اردوی متفاوت آماده هستند که ۲۵ مهرماه به مسابقات سیزم اعزام شوند. امیدوارم با دعای خیر مردم دست پر از مسابقات به ایران برگردیم.

وی درباره برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس هم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تمام دلاورمردی‌ها و رشادت‌های عزیزان ما در عرصه جنگ و جهاد است که از خود به یادگار گذاشتند. اگر اکنون در آسایش و امنیت کامل به سر می‌بریم، این اتفاق را مرهون هشت سال دفاع مقدس هستیم.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش خاطرنشان کرد: به منظور ارج نهادن به خدمات عزیزان جهادگر در طول هشت سال دفاع مقدس، توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام می‌شود و دستورالعمل‌های لازم به نیروها ابلاغ می‌شود تا برنامه‌های متنوعی را در سطح کشور برگزار کنیم. این برنامه‌ها توسط تمام مسئولان و فرماندهان در اقصی نقاط کشور در حوزه کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان ارتش برگزار می‌شود.

سرتیپ دوم فولادی برنامه‌های سازمان تربیت بدنی ارتش را در دو بخش ورزش‌های "عمومی و همگانی" و "مسابقات قهرمانی" توصیف کرد و یادآور شد: برنامه‌های عمومی شامل پیاده‌روی و کوهپیمایی با حضور حداکثر نفرات پیش‌بینی شده است و در سطح پادگان‌ها و منازل سازمان برگزار می‌شود. در این هفته، در کوی سازمانی شهید رسولی و شهید فلاحی برنامه‌های ویژه خانواده‌ها و کارکنان ارتش با اهدای هدیه برگزار مخواهد شد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ادامه داد: برنامه کوهپیمایی نیز توسط دانشجویان و دانش‌آموزان مراکز آموزشی ارتش انجام می‌شود.

سرتیپ دوم فولادی به تبیین برنامه‌های این سازمان در بخش ورزش قهرمانی پرداخت و افزود: برنامه‌های قهرمانی شامل چندین رشته می‌شود. مسابقات فوتبال قهرمانی ارتش یکی از مهم‌ترین رویدادهای ما به مناسبت هفته دفاع مقدس است که با حضور نیروهای تابعه ارتش از روز شنبه به میزبانی نیروی دریایی ارتش در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی بوکس به میزبانی نیروی زمینی در ورزشگاه شهید شیرودی، مسابقات قهرمانی کبدی به میزبانی نیروی پدافند هوایی و مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان وظیفه به همراه مسابقات دارت نیز پیش بینی شده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به برگزاری همایش ورزش باستانی با حضور چهره‌های لشکری و کشوری اشاره کرد و گفت: همایش ورزش باستانی روز دوشنبه به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش در زورخانه شهدای گمنام ارتش برگزار می‌شود.

سرتیپ دوم فولادی ادامه داد: مهمان‌های زیادی برای این مراسم دعوت شدند و قصد داریم از تعدادی از جهادگران و ایثارگران عرصه دفاع مقدس تقدیر کنیم.

وی به اهمیت رشته کوهنوردی به عنوان یک رشته کاربردی برای کارکنان نیروهای مسلح اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، جدا از برنامه‌های روتین هفتگی که توسط ستادها، یکان‌ها، آموزشگاه‌ها، و مراکز فرهنگی به صورت دسته جمعی انجام می‌شود، به طور حرفه‌ای ۶۵ بار موفق به صعود به قلل مرتفع کشور شدیم و بیش از ۲۰ کلاس آموزشی در حوزه سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی، امداد و نجات در کوهستان در نیم سال اول ۹۸ برگزار شده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس، شش صعود پیش بینی کردیم که این صعودها در چهار کوه دماوند، توچال، پروا و ... انجام شده و صعود به قله کدالان و کینو هم در دست اقدام است.

امیر سرتیپ دوم فولادی با اشاره به برنامه‌های ورزشی ویژه جانبازان نیز گفت: مسابقات ویژه جانبازان ارتش در چندین رشته ورزشی از جمله شنا، ویلچررانی، دارت، وزنه بردای، تنیس روی میز و فوتسال هفت نفره توسط هیات جانبازان سازمان تربیت بدنی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران سیزم مسابقات ارتش های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی