Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اهواز، علیرضا تابش پیش از ظهر امروز، پنجشنبه ۴ مهرماه در حاشیه بازدید از روستای سیل‌زده یکاویه شهرستان باوی اظهار کرد: طراحی اینکه کدام روستا سیل بند نیاز دارد، نیاز به مطالعه طرح‌های بالادستی داشت که طی قراردادی با دانشگاه چمران به صورت علمی در دست اجراست و مرحله به مرحله به بنیاد مسکن اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث سیل بند ۱۳ روستا با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد تومان نیاز به ۳ ماه زمان دارد که برای این منظور برنامه ریزی کرده ایم، همچنین برای ۴۵ روستای دیگر مطالعات در حال انجام است که پس از حصول نتایج طی جلسه ای با استاندار خوزستان تقسیم کار بین دستگاه های متولی صورت خواهد گرفت.

تابش حصول نتیجه مطلوب را منوط به بدون مطالعه صحیح، علمی و مبتنی بر اطلاعات درست دانست و گفت: دست زدن به زمین بدون مطالعات علمی کار خطرناکی است و بدین منظور برنامه ریزی هایی کردیم که با انتقال امکانات از استان های دیگر احداث این سیل بند ها در زمان مورد نظر به پایان برسد.

رئیس بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: ما کار دراز مدت و اصولی می کنیم‌ که در آینده بتوانیم از آن دفاع کنیم به همین جهت شاید برخی پروژه ها بیش از یک سال به زمان نیاز داشته باشد ممکن است در این میان با بارندگی ها نیز مواجه شویم که مسئولیت آن به عهده ستاد بحران و استانداری خوزستان است.

لازم به ذکر است، روستای سیل زده یکاویه از شهرستان باوی اولین روستای است که کار احداث سیل بند در آن آغاز شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک