Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان جهانی فوتبال ساحلی لیست اسامی پنجاه نفره نامزدهای دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که در این بین نام سه بازیکن ایران به چشم می‌خورد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به پیش‌رو بودن مسابقات جام بین قاره‌ای 2019 به میزبانی کشور امارات، مراسم ستارگان فوتبال ساحلی در شب پایانی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور لیست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یکسال اخیر، در حالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی منتشر شده است که نام سه ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در میان نفرات نامزد شده به چشم می‌خورد.

در این لیست نام‌های محمد احمدزاده (کاپیتان) ، پیمان حسینی (دروازه‌بان) و محمد مرادی (ملی‌پوش جوان) تیم ملی ایران قرار گرفته است.

پس از رای گیری از سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان، اسامی سه نامزد نهایی بازیکن و دروازه بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

پیمان حسینی در سال 2017 حایزه برترین دروازه بان، محمد احمدزاده جایزه قرارگرفتن در تیم منتخب سال 2017 و محمد مرادی جایزه پدیده جهان در سال 2018 را در کارنامه خود دارند.

دعوت از تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در جام بین قاره‌ای

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی ایران تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : پارسینه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شوخی‌های جالب یک پلیس در استادیوم آزادی با هواداران پرسپولیس و استقلال (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) حضور استیون جرارد در جمع اسطوره‌های لیورپول و دیدارش با کلوپ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران