Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:39:38 GMT

۲۰ سرباز نمونه استان سمنان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۷۱۲۴

۲۰ سرباز نمونه استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد سلامی صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از سربازان استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی سپاه استان ضمن بیان اینکه ۲۰ سرباز نمونه به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شدند، اظهار داشت: این سربازان در معیارهایی همچون نظم، کارآفرینی، علم و توجه به خانواده برتر شناخته شدند.

وی بابیان اینکه ملاک یگان‌های نظامی و انتظامی در انتخاب این سربازان نمونه بصیرت و دین‌داری است، خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی در سربازان ازجمله رویکردهای جدی نظام در تعلیم و تربیت نیروهای انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سرباز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس بیانگر روایت‌هایی از ایثارها و فداکاری‌ها و رشادت مردان غیور ایرانی بود، تصریح کرد: حفظ این ارزش‌ها و ترویج روحیه شهادت‌طلبی در نوجوانان و جوانان نسل جدید از اولویت‌های مهم نظام است.

سلامی بابیان جایگاه ویژه سربازان در دفاع مقدس بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سرباز دفاع مقدس که در این مدت حماسه‌آفرینی کردند در دستور کار قرار دارد.

جنگ تحمیلی طولانی‌ترین جنگ قرن
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: جنگ تحمیلی یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن بیست و دوم بود که با پیروزی ایران اسلامی خاتمه یافت.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ناعادلانه بود و درواقع ایران با ۲۷ کشور دنیا در ستیز بود، افزود: در این مدت ملت غیور ایرانی با دست‌های خالی در مقابل ظلم دشمنان ایستادگی کرند.

کد خبر 4729398

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی شورا‌ها باحضور استاندار  از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان درمراسم روزملی شوراها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.
علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری استان انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد وگفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.
زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی وشورا‌های استانداری استان هم تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها دربخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه دراستان دانست.
استاندار چهارمحال وبختیاری هم ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در ۲ سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ درتأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای دربخش کشاورزی دانست.
غلامعلی حیدری مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری وروستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.
منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ درمجلس دوازدهم هم مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل وفرهنگ سازی مشارکت مردم بویژه روستائیان را درهمه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد ونتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد