Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:35:41 GMT

اجرای طرح «نذر آب ۲ » در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۷۱۹۵

محسن نجات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ملی نذر آب ۲ با هدف رسیدگی به مناطق دچار خشکسالی استان خراسان جنوبی،کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از سوی جمعیت هلال احمر کشور در حال اجرا است.

نجات افزود: طرح ملی نذر آب، دو محور اصلی دارد که محور نخست آن بحث تامین آب شرب شامل سالم سازی، احیای قنوات، بهبود چاه ها، بهبود وضعیت آب، فیلتر و سالم سازی مخازن آب های سطحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به محور دوم تصریح کرد: محور دوم این طرح بحث سلامت است که شامل خدمات درمانی، ویزیت رایگان و جراحی محدود و بحث بهداشت شامل بهداشت آب،بهداشت روان و بهداشت محیط است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کاروان سلامت خراسان شمالی در این راستا به استان خراسان جنوبی اعزام شده و در منطقه (درمیان) این استان به خدمت رسانی به محرومان منطقه می پردازند.

نجات تاکید کرد: در کاروان اعزامی ۳۵ نفر در قالب پزشکان، پرستاران،تیم سحر و سایر عوامل اجرایی حضور دارند.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی تمام داروهای همراه کاروان ۲۰۰ میلیون ریال است که تیم درمانی این کاروان شامل ۲ پزشک فوق تخصص، ۳ پزشک متخصص، یک پزشک متخصص زنان، ۲ پزشک عمومی، ۸ پیراپزشک و یک دندان پزشک هستند و تا شنبه ۶ مهر ماه به مردم این منطقه خدمات درمانی ارائه می دهند.

کد خبر 4729424

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن نجات هلال احمرخراسان شمالی نذر آب هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد