Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:05:51 GMT

سیگنال آرسن ونگر برای منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۷۳۲۲

سیگنال آرسن ونگر برای منچستریونایتد

آرسن ونگر، سرمربی اسطوره‌ای آرسنال با اشاره‌ای ضمنی به احتمال حضورش روی نیمکت منچستریونایتد خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی اسطوره‌ای آرسنال در یک مصاحبه با شبکه تلویزیونیFOX SPORTS به صورت ضمنی به احتمال حضورش روی نیمکت منچستریونایتد اشاره کرده و خبرساز شده است. ونگر در این مصاحبه می‌گوید مربی‌گری در منچستریونایتد برای هر مربی‌ای یک شغل رویایی است و او برای بازگرداندن شیاطین سرخ به روزهای اوج خود ایده‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این صحبت های ونگر درباره تیمی مثل یونایتد که از رقبای سرسخت آرسنال به حساب می‌آید نشان می‌دهد که سرمربی بلندآوازه فرانسوی که همچنان بدون تیم است نیم‌نگاهی به صندلی اوله گنار سولسشر دارد.

 

ونگر در این مصاحبه گفت:" منچستریونایتد برای هر مربی‌ای یک شغل رویایی است. من اعتماد به نفس و شجاعت قبول کردن چنین پستی را دارم... بله حق با شما است، من ایده‌هایی دارم".

 

 

اگر مردی مثل آرسنال ونگر که در طول چندین دهه با سرمربی افسانه‌ای رقیب بزرگ آرسنال، سر الکس فرگوسن، رقابتی سرسختانه داشت که گاهی به مرز دشمنی نزدیک می‌شد، در نهایت از نیمکت شیاطین سرخ سر در بیاورد این انتقال بدون شک یکی از بحث‌برانگیزترین اخبار دنیای فوتبال خواهد شد.

 

ونگر بعد از آنکه موافقت اصولی خود را با هدایت منچستریونایتد اعلام می‌کند در ادامه گفتگو می‌گوید معتقد است یونایتد می‌تواند با جذب چهار بازیکن کلیدی به روزهای اوج خود بازگشته و بار دیگر یکی از قدرتهای اصلی دنیای فوتبال باشد.

 

 

منچستر یونایتد آرسن ونگر (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آرسن ونگر سرمربی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل و به دست نیاوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده باعث نارضایتی مدیران این باشگاه شده و انتظار می‌رود که تن‌هاخ در پایان فصل این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعات زیادی را درباره احتمال اخراج این مربی هلندی از سوی مدیران یونایتد بلافاصله پس از پایان فصل جاری مطرح کرده‌اند و اسنایدر معتقد است که کار این مربی در اولدترافورد ۱۸ ماه قبل به پایان رسیده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید درباره شرایط هم‌وطنش به برنامه تلویزیونی ورونیکا آفساید در هلند گفت: «او با شروع رقابت با رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شد. احترام همه را در این تیم از دست داد. فکر می‌کرد که این کار نتیجه دیگری دارد اما البته که نداشت. همه بازیکنان در رختکن با خودشان فکر کردند که آیا این مرد دیوانه است؟

او همین حالا هم می‌داند که باید برود. اما هیچکس دوست ندارد که خودش با پای خودش جدا شود. اگر من هم جای او بودم با آرامش و بدون نگرانی روی نیمکت می‌نشستم تا زمانی که اخراج شوم.»

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏