Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:30:21 GMT

چالش قلعه نویی برای انتخاب جانشین آقایی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۷۴۱۸

چالش قلعه نویی برای انتخاب جانشین آقایی

امیر قلعه نویی پای پرواز به تهران متوجه شد نمی تواند از سعید آقایی در ترکیب تیمش استفاده کند.

 به گزارش ورزش سه، اگر سعید آقایی با محرومیت روبرو نمی شد، می شد ادعا کرد که سپاهان مانند چند بازی گذشته خود در لیگ بازی می کند ولی این محرومیت، امیر قلعه نویی را مجبور می کند تا یک تغییر اجباری در ترکیب ١١ نفره اش داشته باشد؛ با این وصف باز هم به نظر نمی رسد که شاهد تغییرات زیادی باشد و شاید سرمربی سپاهان به همین یک تغییر بسنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خط دروازه؛ مثل همیشه 


سپاهان در بازی های گذشته پیام نیازمند را در چارچوب دروازه خود داشته؛ دروازه بانی که چهار با طی چهار بازی کلین شیت کرده و در مقابل پرسپولیس به دنبال بهبود رکورد خود است.

 

خط دفاعی؛ با یک تغییر اجباری 


در قلب خط دفاعی پرسپولیس ولسیانی و عزت پورقاز بازی می کنند؛ زوجی که تاکنون موفق بوده اند و سپاهان هیچ گلی دریافت نکرده است. پس شاهد تغییری در این دو پست هم نخواهیم بود. در پست دافع راست مرتضی منصوری بازی خواهد کرد ولی ابهام اصلی در پست دفاع چپ است که امید نورافکن به احتمال فراوان جایگزین سعید آقایی می شود. 


خط میانی؛ سجاد باز هم هافبک می شود؟


مهدی کیانی و ولادیمیر کومان را می توان دو بازیکن اصلی خط میانی سپاهان به شمار آورد و اگر آقایی محروم نمی شد، نورافکن ضلع سوم بود. حالا اما به نظر می رسد برای پر کردن جای این بازیکن، سجاد شهباززاده یک بار دیگر در بخش میانی زمین بازی کند.

 


خط هجومی؛ مثل بازی قبل 


استنلی کی روش به عنوان مهاجم هدف در بازی گذشته برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی بازی کرد. همچنین محمدرضا حسینی هم پس از مصدومیت بازی کرد تا با آمادگی به دیدار برابر پرسپولیس برسد و نفر سوم مثلث خط هجومی سپاهان هم محمد محبی خواهد بود که علیرغم جوانی توانسته خود را به تفکرات امیرقلعه نویی تحمیل کند.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس؛ 


پیام نیازمند-امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرمربی تیم ملی در این پیام خطاب به آنها گفت: شما ایرانی بودن را معنا کردید و نسل تازه‌ای درحال شکل گیری است.

کد خبر 847466 منبع: مهر برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی ورزش

دیگر خبرها

  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد