Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز پنجشنبه خبرگزاری رویترز، "مایک پمپئو در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به خبرنگاران گفت: ما خواستار راه حلی مسالمت آمیز در رابطه با ایران هستیم و امیدواریم بتوانیم به این راه حل دست یابیم اما، در نهایت،‌ تصمیم گیری با ایران است.

پمپئو افزود:‌ امیدواریم فرصتی برای مذاکره با آنها پیش آید و به نتیجه ای برسیم که هم برای آنها و هم برای آمریکا خوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد، واشنگتن توانست با رایزنی با اروپایی‌ ها موفق به جلب حمایت آنها از دیدگاه آمریکا درباره برجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیویورک آمریکا پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد

دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز -جمعه- سرکوب معترضان مسالمت‌جو در دانشگاه‌ها از سوی مقامات آمریکایی را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد که سرکوب غیرموجه معترضان نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می‌کند.

براساس گزارش شبکه المسیره، انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای راهپیمایی مسالمت آمیز تاکید کرده و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مساله فلسطین و رد اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی می‌کند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه معترضان مسالمت‌جو در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

این بیانیه حاکی از آن است که جنایات نسل کشی اشغالگران در غزه مستلزم یک موضع قاطع بین‌المللی برای توقف آن است و اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده نشان دهنده رد این جنایات و همبستگی مردم آمریکا با مردم فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله در پایان تاکید کرد که مساله فلسطین یک مساله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا