Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:10:22 GMT

گلزار شهدای لرستان غبارروبی و عطرافشانی شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۷۵۹۸

گلزار شهدای لرستان غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار شهدای لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، صبح امروز در پنجمین روز ار هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای استان لرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.


حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در مراسم غبارروبی قبور شهدا در خرم آباد با اشاره به مقالی عالی شهیدان اظهار داشت: مکان، راه و حرکت در مسیر شهدا که شمع راه انسان های در حال حیات هستند مقدس است و ما نیازمند به شناخت و معرفت نسبت به آن ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه هرگونه مسئولیت ما امروز به برکت خون شهدا است افزود: حرکت در مسیر ولایت، مدافع حق بودن، انجام درست وظایف و سخت کوش بودن در مسئولیت از خصائل شهدا است؛ امروز وظیفه ما پاسداری از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ ترین امانت شهداست.

عطر افشانی غبور شهدای کوهدشت

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مزار شهدای کوهدشت با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و بسیجیان غبار روبی شد و با آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


در این آئین ضمن غبارروبی و عطرافشانی، مسئولان با نثار گُل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه شهرستان کوهدشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، دشمنان در تمام صحنه ها به دلیل ایستادگی و اقتدار ایران، شکست خورده اند؛ هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ناب از درس های آموزنده انسان سازی است.

تجدید میثاق با شهدا در بروجرد

گلزار شهدای بروجرد نیز امروز غبار روبی شد، حجت الاسلام علی حسینی امام جمعه بروجرد در این مراسم اظهار داشت: عزت و عظمتی که امروز در این کشور وجود دارد به برکت رشادت رزمندگان و خون شهدا است که روز به روز بر اقتدار و عظمت ایران افزوده می شود.


وی افزود: دیدیم ابرقدرت ستمگر در برابر اراده مردم ناتوان شده و روز به روز شاهد ضعف دشمن هستیم؛ امنیت امروز مرهون خون شهداست و باید حافظ این انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان