Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای بررسی وضعیت آرمان غیاثی کودک حادثه‌دیده در مسابقه سنگ‌نوردی فولادشهر به شهر اصفهان سفر کرد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی برای بررسی وضعیت فعلی آرمان غیاثی اصفهانی و همچنین شرکت در جلسه بررسی دلایل سقوط این کودک 8 ساله در مسابقه سنگ‌نوردی در فولادشهر، امروز به اصفهان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه فیلمی کوتاه از سقوط کودکی خردسال در جریان مسابقه‌ سنگ‌نوردی در فولادشهر اصفهان منتشر شد که موجب نگرانی و ناراحتی شدید مردم شده و واکنش بسیاری را در پی داشت. آرامان غیاثی کودک 8 ساله اصفهانی جمعه گذشته و در مسابقه سنگ‌نوردی در سالن ایثار فولادشهر از ارتفاع زیادی سقوط کرده و متأسفانه دچار آسیب مغزی و آسیب شکمی شدیدی شده که منجر به خونریزی داخلی و در نهایت خارج کردن طحال او شد، وی هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه‌ بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری است.

تسنیم بررسی کرد؛ ‌علت سقوط سنگ‌نورد خردسال در اصفهان / برگزارکننده مجوز برگزاری ‌مسابقه ‌نداشت‌پیگیری وضعیت درمانی کودک آسیب دیده در باشگاه خصوصی سنگ‌نوردیداورپور: هیئت اصفهان باید حادثه رخ داده برای کودک اصفهانی را بررسی کند/ با مسببین این اتفاق برخورد قانونی می‌شود

به همین منظور رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوردی امروز برای بررسی وضعیت آرمان غیاثی و همچنین شرکت در جلسه بررسی دلایل این اتفاق تلخ به اصفهان سفر کرده است.

خبرهای تکمیلی در این خصوص متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم