Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- سرمربی تیم شهدای رزکان البرز با اشاره به مسابقات جام حذفی و روبرو شدن این تیم باتیم لیگ برتری پیکان تهران گفت: بدون شک کار بسیار دشواری مقابل پیکان داریم اما بازیکنان شهدای رزکان هم برای تفریح به مصاف این تیم نمی روند.

محسن کریمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: پیکان از آمادگی به مراتب بیشتری نسبت به ما برخوردار است اما ما نیز خود را از پیش بازنده نمی دانیم چراکه جوانان شهدای رزکان از انگیزه خاصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن خرسندی از کسب یک امتیاز در خانه سردار بوکان در دومین هفته از رقابت های فوتبال دسته دوم کشور گفت: هر تیمی به بوکان سفر کند تحت تأثیر فشار روانی هواداران سردار قرار می گیرد و معتقدم شاگردان پیروز قربانی یکی از شانس های صعود به لیگ یک خواهند بود.

سرمربی تیم شهدای رزکان البرز تصریح کرد: سردار بوکان بازی قبل خود را بر حسب اتفاق واگذار کرده بود و به گرفتن ۳ امتیاز مقابل شهدای رزکان امید زیادی داشت اما بازیکنان تیم ما با غیرت مثال زدنی خود در خانه حریف توانستند یک امتیاز حیاتی را کسب کنند.

کریمی ضمن دعوت از مردم کرج برای حمایت از تیم شهر خود در بازی های خانگی گفت: سومین هفته از لیگ دو در کرج میزبان پاس همدان خواهیم بود که با حمایت هواداران خود با شکست این تیم به جمع مدعیان بالای جدول اضافه می شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم شهدای رزکان از ابتدای فعالیت خود متعلق به تمام مردم کرج بوده و بازیکنان این تیم با حمایت همشهری های خود در آینده حریف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهدای رزکان لیگ دو کشور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.
این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 847547 منبع: فارس برچسب‌ها استان البرز خبر مهم سگ بدون صاحب

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج