Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان ویژه مرند، امروز در جلسه بررسی تعیین تکلیف زمین ورزشگاه ۵ هزار نفری مرند ابراز داشت: ورزشگاه ۵ هزار نفری در شهرهای مراغه و میانه مورد افتتاح قرار گرفته اما متاسفانه در شهرستان مرند هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم که درشأن مردم نیست.

داود گرشاسبی افزود: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز های یک و ۲ در نظر گرفته شده که متاسفانه موانع، اجازه شروع پروژه را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت رفع سریع مشکلات ورزشگاه افزود: برای رفع موانع  ورزشگاه چندین بار با وزیر ورزش و معاونان وزیر، مدیران کل استانی جلساتی برگزار شده و نیاز است با همسویی بیشتر این پروژه را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: ما دنبال تسهیل گری برای حل مشکلات هستیم و باید به خاطر شهر و شهروندان موانع را برطرف و در بسیاری از موارد از حق خود بگذریم.

گفتنی است، در ادامه راهکار های لازم برای رفع موانع و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، ورزشگاه ۵ هزار نفری مرند در سال ۸۵ کلنگ زنی شد که به دلیل وجود معارض نیمه کاره ماند و اکنون بعد از حدود ۱۴ سال، هنوز بلاتکلیف است.

فرماندار ویژه مرند و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اعلام کرده بودند مشکل معارض این ورزشگاه رفع شده و عملیات احداث فاز اول آن به زودی اجرایی می شود.

در فاز اول این مجموعه ورزشی، پیست دو ومیدانی، میدان فوتبال و اتاق‌های اداری احداث خواهد شد که هزینه آن از محل اعتبارات ملی تأمین خواهد شد.

کد خبر 4729307

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند ورزشگاه ورزش هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد