Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@07:44:50 GMT

امشب؛ نشست خبری روحانی در نیویورک

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۸۵۷۷

روحانی عصر امروز و پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به وقت نیویورک عازم تهران خواهد شد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، روز دوشنبه (۱ مهر) به منظور سخنرانی در هفتادوچهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم وارد نیویورک شد.

روحانی شب گذشته (به وقت تهران) در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نخست وزیر انگلیس، صدر اعظم آلمان، روسای جمهور فرانسه، ایرلند، عراق و گفتگو با دبیرکل سازمان ملل متحد از دیدار‌های روز‌های اخیر رئیس‌جمهور در نیویورک بود.

امروز آخرین روز سفر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل است. ملاقات با رواکانا روگوندا نخست وزیر اوگاندا و نارندرا مودی نخست وزیر هند از دیدار‌های امروز او و کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه‌های بین المللی حاضر در آمریکا آخرین برنامه رئیس‌جمهور در سفر امسال به نیویورک است.

حجت‌الاسلام روحانی عصر امروز به وقت محلی، نیویروک را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مالیات پزشکان ابتکار صلح هرمز هپکو اراک تشکیل وزارت بازرگانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد تابناک روحانی سازمان ملل مالیات پزشکان ابتکار صلح هرمز هپکو اراک تشکیل وزارت بازرگانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است