Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جامعه هتلداران ایران گفت: به دنبال تصویب طرح معافیت ۱۰۰ درصدی مالیات بر ارزش افزوده تاسیسات گردشگری هستیم و این طرح در در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، پیش از ظهر امروز همایش فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید حمزه زاده رییس جامعه هتلداران ایران در این نشست اظهار داشت: استان کرمان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است، با توجه به اهمیت این استان در صنعت گردشگری، این استان می تواند به عنوان یکی از محورهای توسعه قرار گیرد از این رو باید به این بخش اهمیت ویژه ای داد.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری در راستای توسعه گردشگری استان کرمان عنوان کرد: آمادگی فراهم کردن شرایط برای علاقمندی های افراد خاص و کشورهای خاص از جمله دایر کردن رستوران های چینی، ژاپنی و ... در هتل پارس کرمان را داریم.

رییس جامعه هتلداران ایران افزود: توانمندسازی بخش خصوصی، تشکل های گردشگری و اختصاص جایگاه مناسب به این تشکل ها سالیان زیادی است که به عنوان یکی از خواسته های بخش خصوصی مطرح شده از این رو در برنامه ششم توسعه و ابلاغیه وزیر عنوان شده است که بخشی از کارهای اجرایی به تشکل های گردشگری واگذار شود.

حمزه زاده تصریح کرد: به دنبال تصویب طرح معافیت ۱۰۰ درصدی مالیات بر ارزش افزوده تاسیسات گردشگری هستیم و این طرح در در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی ابراز داشت: انتظار داریم نمایندگان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا این مشکل اصلاح شود، در نتیجه تصویب این طرح نه تنها هتل ها، بلکه همه تاسیسات گردشگری در راستای توسعه این صنعت در کشور از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می شوند.

رییس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد: امیدواریم با تغییر ساختار سازمان میراث فرهنگی، بخش خصوصی حضور موثری در این صنعت داشته باشد.

حمزه زاده در خاتمه گفت: برگزاری اینگونه همایش ها با حضور مسوولان استان به توسعه صنعت گردشگری، معرفی امکانات و قابلیت های استان کمک می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد

ه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: در چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای هدف گردشگری بیابانک که روز پنجشنبه 13 فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با استقبال گردشگران، مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، از سند ثبت بافت تاریخی روستای بیابانک در فهرست آثار ملی کشور رونمایی شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی مصوب آبان ۱۳۰۹ و نظام‌نامه اجرایی آن مصوب آبان ۱۳۱۱، بند (ج) ماده‌واحده قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷، بافت تاریخی روستای هدف گردشگری بیابانک، اثر فرهنگی تاریخی محدوده تاریخی روستای بیابانک، با قدمت صفویه و قاجاریه در فهرست آثار ملی کشور ثبت گردید.

حسن عربی گفت: بافت تاریخی روستا به شماره ۳۳۱۱۱ مورخ 16/۰۶/1399 در فهرست آثار ملی ثبت گردیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902638

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک ثبت‌شده در فهرست میراث‌ فرهنگی ناملموس رونمایی شد
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل