Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این آمار نسبت به ۵ سال اخیر کاهش داشته است، افزود: در میان استان‌های کشور ۵ استان، تهران (۷۲ هزار و ۶۹۰)، خراسان رضوی (۴۹ هزار و ۴۹)، خوزستان (۳۹ هزار و ۶۳۵)، فارس (۳۱ هزار و ۵۶۷) و آذربایجان شرقی (۲۸ هزار و ۵۸۲) مورد بیشترین آمار ثبت ازدواج در سال گذشته را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور  با اشاره به انتشار سالنامه ۹۷ سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: حدود ۵۵۰ هزار و ۵۶۵ مورد ازدواج در سال ۹۶ در کل کشور ثبت شد، در حالی که در سال ۹۷ آمار ازدواج ثبت شده ۶۰۸ هزار و ۸۶۷ مورد بود.   سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: همچنین ۵ استان سمنان (۳ هزار و ۵۵۷)، ایلام (۴ هزار و ۴۲۵)، کهگیلویه و بویراحمد (۵ هزار و ۸۹۵)، یزد (۶ هزار و ۴۶۱)، خراسان جنوبی (۶ هزار و ۱۸۲) مورد کمترین آمار ثبت ازدواج در کل کشور را داشتند.   گفتنی است؛ طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان ثبت احوال کشور در سال گذشته، ۱۷ ازدواج برای کودکان زیر ۱۰ سال ثبت شده است، در حالی که این آمار در سال ۹۶، ۳۱ مورد بوده است./خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات