Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:44:45 GMT

احیای حقوق شهرداری گز برخوار پس از ۳۰ سال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۸۸۳۵

عضو شورای شهر گز و برخوار گفت: اعضا دوره پنجم شورای شهر و شهرداری گز و برخوار توانستند حقوق مغفول مانده این شهر را پس از ۳۰ سال احیا کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، احسان پاینده شب گذشته  در نشست اصحاب رسانه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری گز و برخوار و تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر در سال ۱۳۶۸ گفت: بر طبق این تفاهم‌نامه۳۰ لیتر در ثانیه، پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شاهین‌شهر برای آبیاری فضای سبز به شهرداری گز اختصاص پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احقاق حقوق شهرداری گز و برخوار پس از ۳۰ سال در شرایطی محقق شد، که اعتبار این طرح در شرایط کنونی حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

وی به ۵۸ هکتار فضای سبز این شهر اشاره کرد و ادامه داد: عدم اختصاص حقوق شهرداری از این تفاهم‌نامه در این مدت با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر منجر به ازبین رفتن بخش عمده‌ای از فضای سبز شهری شد.

عضو شورای شهر گز وبرخوار بر مشکلات مالی شهرداری در توسعه فعالیت‌های عمرانی تاکید و خاطر نشان کرد: طرح جامع آبیاری مکانیزه فضای سبزها با اعتبار حدود ۱ میلیارد تومان پس از تصویب در سازمان شهرداری‌ها اجرا خواهد شد.

پاینده به ورود خیران در حوزه ورزش شهر گز و برخوار اشاره کرد و گفت: نخبگان زیادی در حوزه ورزش و سلامت در این شهر وجود دارند که به دلیل عدم اعتبارات و منابع مالی، امکان رشد و بالندگی آنان فراهم نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گز و برخوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم