Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بلند امام راحل در طول ۸ سال دفاع مقدس در ابتدای انقلاب و پس از آن با رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری به وجود آمده و این مسیر ادامه دارد.

شجاعی افزود: امروز در جایگاهی هستیم که ۸ سال دفاع مقدس حاصلی جز ناامیدی دشمنان برای راه اندازی جنگ نظامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر گونه به دفاع مقدس نگاه می کنیم می بینیم که انصافا تمام وجود و هستی و داشته های رزمندگان در خدمت نظام بوده است و این اخلاص و جانبازی و صبر و استقامت صحنه های پر افختاری را برای هر ایرانی ایجاد کرده است.

شجاعی اشاره داشت: در چند روز گذشته شاهد حضور پرقدرت رئیس جمهور در سازمان ملل بودیم و دیدیم چگونه رهبران کشورهای مختلف با نگاه وساطت برای برقراری مذاکره به رئیس جمهور و هیات ایرانی مراجعه کردند و این یعنی عزت و افتخار که اگر بزرگمردی ها و رشادت های رزمندگان نبود قطعا به این نقطه افتخار آمیز در دنیا نمی رسیدیم.

وی تاکید کرد: به عنوان مسئولین اجرایی کشور باید نگاهی به این رشادت ها و پایمردی ها داشته باشیم و در انجام وظایف خود نسبت به نظام و مردم در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند با خلوص نیت حرکت کنیم. 

شجاعی گفت: بنده هر گاه همکار یا همراهی در سیستم اجرایی احساس خستگی و منتی بر مردم دارد می گویم این کارها در برابر جانفشانی های رزمندگان هیچ است و ما اگر شبانه روز خود را بگذاریم و توفیق هم داشته باشیم ذره ای به حساب نمی آید.

در ادامه مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران هم اظهار داشت: به برکت ولایت فقیه، وحدت و شجاعت نصیب ملت ایران شده است.

سردار مرتضی قربانی افزود: دنیای استکبار همواره به دنبال تجزیه خاک ایران بوده است و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشانی چیزی جز خواری و ذلت نداشته و بخش های عظیمی از کشور در جنگ های مختلف از ایران جدا شد.

سردار قربانی ادامه داد: در ابتدای انقلاب دشمنان انقلاب اسلامی با هدف تصرف خاک ایران جنگ تحمیلی را راه اندازی کردند و قدرت غرب و شرق پشت سر صدام بود اما معنویت و اعتقاد مردم و امام راحل موجب پیروزی ما در این جنگ شد.

بر اساس این گزارش در پایان مراسم لوح تقدیری از سوی دکتر شجاعی، استاندار خراسان شمالی به سردار قربانی اعطا و از جانفشانی ها و رشادت های ایشان در دوران دفاع مقدس قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی سال دفاع مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقابل مسعود شجاعی با تیمی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده بسیار خاص خواهد بود.

شجاعی در دوران فوتبالی خود مسیر درخشانی داشت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در دوران حرفه‌ای خودش بارها و بارها در مصاحبه‌هایش به نماینده طلایی پوش این شهر اشاره کرده بود و از علاقه‌اش به صنعت نفت گفته اما حالا در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است.

هوادار از زمان ورود شجاعی سبکی دلنشین و جذاب را به نمایش گذاشته و اکنون شاگردان شجاعی، به مصاف تیمی خواهند رفت که تمام دغدغه‌اش فرار از منطقه سقوط است. زردپوشان آبادانی در فصل جاری هنوز نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی دست یابند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست نیافته‌اند این تیم در جدول رده بندی خطر سقوط را احساس می‌کند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب ۲۵ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه مقابل پیکان یک امتیاز گرفت و برابر صنعت‌نفت آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز فقط در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته برابر پرسپولیس در آبادان شکست سنگینی را متحمل شدند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و فرار از قعر جدول باشند.

شجاعی پیش از این یک بار دیگر با صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی رودررو شده بود که در آن بازی به عنوان سرمربی تراکتور متحمل شکست دو بر یک شد و اکنون آبادانی‌ها امیدوار هستند برابر بازیکن سابق خودشان بتوانند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است