Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر حسامی نژاد خاطرنشان کرد: در این دوره از هر استان دو تا چهار عکاس در بخش ویژه انتخاب و با هدایت و راهنمایی استادان راهنما آثار خود را در قالب مجموعه عکس تهیه می‌کنند و در بخش آزاد نیز محدودیتی برای شرکت عکاسان استانی وجود ندارد و ۷ تا ۱۲ عکس در هر مجموعه عکس انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رونق تولید و ترویج فرهنگ حمایت و مصرف از کالای ایرانی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی، نگاهی نو به دفاع عزت آفرین و غیرتمند اقوام مختلف کشور و معرفی قهرمانان و مبارزان انقلابی و محلی، توانمندی‌ها و شکوه عزت و اقتدار و سازندگی و پیشرفت در چهلمین سال تأسیس و تشکیل بسیج، سالم‌سازی فضای اجتماعی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و دفاع در برابر استکبار موضوعات این جشنواره هستند.

وی با تأکید بر اینکه دو سوم از مجموعه عکس‌ها باید متعلق به بعد از سال ۹۶ باشد، یادآور شد: در هر یک از بخش‌های ویژه و آزاد سه نفر برگزیده و دو مجموعه عکس شایسته تقدیر معرفی می‌شود.

وی درباره جوایز بخش آزاد گفت: جوایز نفر اول تا سوم به ترتیب ۷ و ۶ و ۵ میلیون تومان خواهد بود و هر مجموعه ای که به جشنواره راه یابد، مبلغ یک و نیم میلیون تومان پرداخت میشود.

دبیر استانی جشنواره سراسری عکس نور از جایزه ۵ میلیونی برای بخش ویژه خبر داد و گفت: در بخش ویژه به ترتیب جوایز ۵ و ۴ و ۳ میلیونی به عکاسان انتخاب شده تعلق میگیرد.

حسامی نژاد در پایان یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ آبان ماه است و داوری و اعلام آثار راه‌یافتگان ۵ آذر انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره می‌توانند به سایت مراجعه کنند.

دبیر استانی جشنواره سراسری عکس نور درباره ترکیب تیم داوری دوسالانه عکس نور گفت: سیف الله صمدیان، سیدعباس میرهاشمی، اسماعیل عباسی، داوود عامری و حمیدرضا مجیدی داور این دوسالانه هستند.

لازم به یادآوری است که علاقمندان جهت اطلاع ازجزئیات بیشتر وثبت نام به سایت www.torfehhonar.ir مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار بسیج خانواده قم هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا