Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:19:58 GMT

اعلام آمادگی بسیج برای حل مشکلات شهرستان رشت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۹۰۸۶

اعلام آمادگی بسیج برای حل مشکلات شهرستان رشت

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رشت گفت: این مجمع برای حل مشکلات شهرستان رشت آمادگی همکاری با تمام مسئولان را دارد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علیرضا مبرهن صبح امروز در جلسه ارائه گزارش عملکرد این مجمع اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های هفت‌گانه شامل کارگروه‌های اقتصاد زیربنایی، کمیته فرهنگی اجتماعی و فضای مجازی بخشی از عملکرد مجمع عالی بسیج شهرستان رشت در 6 ماهه نخست امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رشت با بیان اینکه اعضای این کارگروه‌ها متشکل از مسئولان، جوانان و نخبگان استان گیلان است گفت: کمیته‌های مجمع را مسئول کردیم که مشکلات شهرستان رشت را در حوزه‌های تخصصی خود جمع‌آوری کنند و برای آن راهکار ارائه دهند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مجمع در رابطه با اقتصاد مربوط به بخش کشاورزی تصریح کرد: طرح "همگام با کشاورز" که به‌منظور علمی کردن کشاورزی و رسیدن به خودکفایی در زمینه تولید برنج است را دنبال می‌کنیم.

مراسم سالروز تأسیس پاتوق فرهنگی، هنری بسیج گیلان در رشت برگزار شد"پیگیری معیشت مردم" از مهم‌ترین حوزه‌های کاری مجمع عالی بسیج گیلان استبرگزاری جشن یکسالگی پاتوق فرهنگی اجتماعی بسیج گیلان در رشت + فیلممبرهن از همکاری هزار و 450 کشاورز گیلانی با مجمع عالی بسیج شهرستان رشت خبر داد و افزود: این مجمع موفق شد امسال تاکنون بیش از 10 درصد افزایش عملکرد سطح کشت در شالیزارهای استان گیلان داشته باشد یعنی به‌طور میانگین تولید شلتوک از 4 هزار کیلوگرم به 4 هزار و 400 کیلوگرم رسیده است.

وی گفت: این مجمع آمادگی هرگونه همکاری با استانداری گیلان جهت ایجاد هم‌گرایی برای حل مشکل پسماند سراوان و رودخانه‌های شهرستان رشت را دارد زیرا حل معضل سراوان نیازمند یک مدیریت واحد و هماهنگی و ایجاد قرارگاه است و ما حاضر هستیم در این رابطه با مسئولان همکاری کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رشت خاطرنشان کرد: مجمع عالی بسیج شهرستان رشت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی که دچار رکود شده‌اند و فرهنگ‌سازی در رابطه با تفکیک زباله و آگاهی بخشی به جامعه در رابطه با مضرات پلاستیک نیز آماده همکاری با مسئولان مربوطه است.

محقق و پژوهشگر اقتصادی نیز در این جلسه ابراز داشت: در گام اول انقلاب به دنبال تثبیت نظام اسلامی بودیم و مقام معظم رهبری برای گام دوم مسیر ما را ترسیم کردند و پرچم آن را نیز به جوانان دادند.

غلامرضا خانکشی‌پور با بیان اینکه امروزه تحقق نظام جمهوری اسلامی کامل شده است و هیچ نگرانی برای ساقط شدن آن وجود ندارد بیان کرد: امروز نظام با توان دفاعی خود پهپادهای آمریکایی را ساقط می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به سختی‌هایی که رزمندگان در دفاع مقدس و مسئولان در طول 40 سال برای کسب عزت کنونی کشیدند گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی به حدی رسیده است که وضعیت منطقه را تعیین می‌کند و رئیس‌جمهور آمریکا در برابر ما ذلیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه تثبیت نظام به‌طور کامل محقق شده است افزود: برخلاف تبلیغات رسانه‌ها، اختیارات ملکه انگلیس بسیار بیشتر از ولی‌فقیه است و اعمال هر قانونی در این کشور بستگی به تأئید ملکه دارد اما بسیاری از روشنفکران کشور ما این امر را قبول نمی‌کنند.

خانکشی‌پور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نظام باید به سمتی برود که وزیر آن دزد نباشد و سیستم بانکداری اسلامی داشته باشد و اگر شیوه‌های حکمرانی ما در کشور تغییر محتوایی کند وارد گام دوم انقلاب می‌شویم.

محقق و پژوهشگر اقتصادی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی را به‌دلیل اعتقاد نداشتن به آن دانست و عنوان کرد: شرط تحقق یک امر، آگاهی داشتن از ابعاد مختلف آن است و اقتصاد مقاومتی به معنای مصمم بودن در استفاده از کالای بومی است.

وی افزود: طبق قانون هر نماینده باید 5 مشاور در حوزه‌های مختلف داشته باشد و سوال من از نمایندگان گیلان این است که چه کسانی مشاور شما هستند و برای تصویب قوانین مختلف در مجلس از چه کسانی کمک می‌گیرند.

خانکشی‌پور وضعیت کارگران در واحدهای تولیدی مانند شهر صنعتی رشت را نتیجه سرمایه‌داری دانست و گفت: تفکر سرمایه‌داری معتقد است که همه ثروت‌ها باید به دست چند نفر برسد زیرا تقسیم ثروت باعث عدم تمرکز سرمایه می‌شود و این امر در نهایت کشور را نیازمند برجام‌ها می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تمام تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت پنج شهرستان مازندران آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در حاشیه نشست شورای انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه دور دوم انتخابات در این مرحله همانند هفت حوزه انتخابیه کشور شاهد اخذ الکترونیکی هستیم.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای کاربران و عوامل اجرایی انجام و شرایط لازم برای عموم مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه استقرار صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های پرتردد و مصلی‌های جمعه در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: دو مرحله مانور آزمایشی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گرفت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: موضوعات و پشتیبانی و زیرساخت‌های لازم باید به منظور انتخابات پرشور باید فراهم شود با توجه به اینکه مقدمات و تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت نیز آماده است.

کد خبر 751617

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است