Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره 39000 شهید سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز، 4 مهرماه به‌صورت ویدئو كنفرانس و به‌صورت همزمان در تمام نقاط كشور از جمله شیراز برگزار شد.
امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: از 39000 شهید سرباز نزاجا در دوران دفاع مقدس، قریب 3 هزار شهید متعلق به استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری نقش سربازان در برهه‌های مختلف گفت: بار اصلی عملیات‌ها و یگان‌ها حتی امروز هم جنگ تمام شده است، بر عهده سربازان است.
رضایی ضمن برشمردن برخی از خاطرات دوران دفاع مقدس از شهدای سرباز گفت: تیپ 55 هوابرد به تنهایی 2 هزار و 80 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.
فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری این یادواره اظهار كرد: به‌منظور پاسداشت مقام شهادت و انتقال این فرهنگ ناب به نسل امروز، این یادواره برگزار شده است و در شیراز افتخار میزبانی 40 خانواده شهید سرباز را داشتیم.
وی با بیان اینكه این یادواره به‌صورت ویدئو كنفرانس در سراسر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، گفت: در هفته دفاع مقدس همچنان كه رویكرد دشمن در مقابل ما یك جنگ فرهنگی تمام عیار، فعالیت‌های متنوعی در این راستا در این هفته داشتیم از جمله برپایی محافل قرآنی، نشست‌های بصیرتی، سخنرانی در سطح مدارس و غیره بوده است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از 40 خانواده شهید سرباز نیروی زمینی ارتش مستقر در استان فارس تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد