Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رقیه صادق‌زاده در همایش نقش زنان در دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس به ما عزت، وحدت و سربلندی هدیه داد، افزود: ارزش‌های دفاع مقدس باید به جوانان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس، ۲۶۷ شهید زن تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تبریز هم در این همایش خانواده شهدا و مادران و همسران شهدا را چشم و چراغ ملت و کشور دانست و گفت: ما همیشه مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و هیچ گاه نام و یاد و اهداف شهدا کمرنگ نمی‌شود.

بهروز مهدوی گفت: ما به عنوان مسئولان نظام به حفظ حرمت شهدا و گرامی داشت نام و یادشان معتقد بوده و بر این امر پایبند هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی خانواده زنان مردان هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران