Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهید رسانه هادی باغبانی متولد روستای دار بدین روشن بهنمیر، از توابع شهرستان بابلسر بود که در کارنامه خود سوابق کارگردانی ، خبرنگاری و مستند سازی را داشت

شهید باغبانی در دومین سفر خود به سوریه در تاریخ 28 مرداد سال 92، با شدت گرفتن درگیری‌ میان گروه های تکفیری با نیروهای سوری در مناطق شهر دمشق بدست تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز در نخستین همایش شهدای رسانه که در بابلسر با نام شهید باعبانی برگزار شد ، گوشه هایی از مستند زندگی او که به کارگردانی "علی سرو" ساخته شد به نمایش درآمد. 

همچنین مستند "گل چه پایان قشنگی دارد" اثر مجید قربانی نیز برای نخستین یادواره شهدا رسانه کشور بر روی پرده رفت . 

در این مراسم علاوه بر بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از سوی فرماندهان جنگ ، بخشی از مستند شهید باغبانی در جنگ سوریه به نمایش گذاشته شد. 

علاوه بر این رونمایی از نخستین سامانه ارزیابی عملکرد رسانه های کشور از دیگر برنامه های نخستین یادواره شهدای رسانه کشوردر بابلسر بود.

گفتنی است که کشور 221 شهید اهل رسانه دارد که از این تعداد 22 شهید رسانه از استان مازندران هستند. 

استان مازندران همچنین 10 هزار و 400شهید دارد که 40 نفر از آنها شهدای مدافع حرم هستند. 

9919

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه شهدا مازندران هفته دفاع مقدس بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم