Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آقازاده‌ها و حقوق‌های نجومی، گفت: اقتصاد ‌ایران به افرادی همچون شهید طهرانی‌مقدم نیاز دارد. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید اکبر غلامپور، با بیان اینکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند، اظهار داشت: قم و مردم قم نقشی مهمی در دفاع مقدس و پس‌ازآن دوران داشتند که این نیز نشانگر علاقه مردم قم به انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیاز قم به خدمات خوب و مطلوب را جدی برشمرد و افزود: فضاهای تفریحی و ورزشی نیاز جدی قم بوده و ‌علاوه بر آن ارائه خدمات موردنیاز مردم برای مقابله با مشکلات زیستی دارای اهمیت بالایی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا نقش ویژه‌ای در ماندگاری انقلاب ایفا کردند، ادامه داد: رویش‌های انقلاب توانستند پرچم کشور را بر قله‌های بین‌المللی بالا ببرند و جایگاه قم در سطوح مختلف ورزشی و علمی افتخارآمیز است.

مجموعه ورزشی شهید غلامپور در قم به بهره‌برداری رسیدذوالنور: ضعف‌های آموزشی استان قم زیبنده نیستذوالنور:ورودی شهر قم متناسب با حرم کریمه اهل‌بیت(ع) باشد

وی با بیان اینکه باید زمینه رشد جوانان را در قم فراهم کنیم، گفت: ما باید بتوانیم استفاده از اوقات فراغت جوانان را در شکل‌های مختلف فراهم کنیم تا درگیر مسائل و مشکلات آسیب‌های اجتماعی نباشیم و فراهم‌سازی زمینه‌های شکوفایی جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها نوعی پاسداری خون شهداست.

ذوالنور روحیه شهادت و ایثارگری را موجب پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی و فناوری دانست و اضافه کرد: چرا ما در حوزه دفاعی، نانو، سلول‌های بنیادی، ماهواره  دیگر علوم پیشرفت چشمگیری کردیم اما در حوزه اقتصادی این‌گونه نیستیم؟ اگر فرهنگ ایثار و شهادت در هر حوزه‌ای وارد نشود آن حوزه در کشور ما پیشرفت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آقازاده‌ها و حقوق‌های نجومی، عنوان کرد: اگر در حوزه اقتصادی نیز افرادی چون شهید طهرانی مقدم به شکل جهادی حضور پیدا کنند، اقتصاد کشور ما نیز پیشرفتی مثل پیشرفت موشکی را خواهد داشت، باید مکتب جهاد و شهادت برای جوانان تبیین شود تا انقلاب در ریل اصلی خود پیشرفت کند.

انتهای پیام/ز/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید